מגבר,pure class a...

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

וואו
אנשים פה עם ציוד מטורף ולא מרוצים
על זה נאמר
אין אדם מת וחצי תאוותו בידו
כפי שאמרו כאן חכמים וגדולים: "הכל יחסי".
 

וואו
אנשים פה עם ציוד מטורף ולא מרוצים
על זה נאמר
אין אדם מת וחצי תאוותו בידו
אודיופילים אף פעם לא מרוצים או במילים אחרות, אף פעם לא סוגרים ת'בסטה, אפשר להסתכל על זה כ בור ללא תחתית, תמיד יש מה לשפר.
 
. החוויה אינה של מגבר איטי ומטושטש, כמו antique sound labs כזה (איכסה). לא הרגשתי שמהירות היא הבעיה אלא ה attack, היכולת להוציא צלילים קדימה. במגברים אחרים זה היה יותר ברור (קאראן למשל) על חשבון פירוט.

ברור.
המגברים של PASS אינם מטושטשים אפילו לא לרגע, אחרת לא היית קונה אותו...
העניין הוא, האם המגבר מתאים בול לרמקול שלך...?
והאם יש איזה תחום תדרים שהוא עושה עבודה מושלמת עבורך, כי אז, אם אתה עובר ל-BIAMPING אתה יכול ליהנות משני העולמות גם יחד...
 
היכולת להוציא צלילים קדימה.
בדקת את עניין הפאזה של שרשרת האודיו במערכת שלך??
לא מדבר על פאזה של רשת החשמל.

איזה רמקולים?
 

אודיופילים אף פעם לא מרוצים או במילים אחרות, אף פעם לא סוגרים ת'בסטה, אפשר להסתכל על זה כ בור ללא תחתית, תמיד יש מה לשפר.
ברור שלא סוגרים את הבסטה
אבל מכל שלב בדרך צריך להנות
 
אודיופילים אף פעם לא מרוצים או במילים אחרות, אף פעם לא סוגרים ת'בסטה, אפשר להסתכל על זה כ בור ללא תחתית, תמיד יש מה לשפר.

מה רע בזה ?
תחשוב מה צריך להיות על מנת להתעסק בשדרגת :
1. צריך להיות בריא.
2. צריך שיהיה ממון פנוי.
3. צריך לא להיות מוטרדים באופן כללי .
4. אין צרות משפחתיות שמסיחות את הדעת ומוציאות את החשק...

אתה מבין שזה אחלה חיים ?
זה השקעה בתחביב מהנה.

כל האמור לעיל בהסתייגות אחת שיש מספיק ממון לצרכים אחרים ושהתחביב הזה לא יוצר ויכוחים ומריבות משפחתיות.

ומי שנהנה מהדרך נהנה פעמיים, גם מהדרך וגם מהתוצאה.
ארז
 
מה רע בזה ?
תחשוב מה צריך להיות על מנת להתעסק בשדרגת :
1. צריך להיות בריא.
2. צריך שיהיה ממון פנוי.
3. צריך לא להיות מוטרדים באופן כללי .
4. אין צרות משפחתיות שמסיחות את הדעת ומוציאות את החשק...
אתה מכיר מישהו כזה?
 

אתה מכיר מישהו כזה?

לא מכיר מישהו שלא חווה תקופות שפל בחייו מכל מיני סיבות אבל יש גם תקופות יפות , לכולנו.
מי שיש לו יותר תקופות יפות הרוויח והוא פנוי יותר להתעסק בתחביבים שגורמים לו הנאה.
 
יואו, עדיין לא הבנת שהבדל של 1dB לא שמיע כשהוא נפרש על פני הרבה דקות בתנאי מוזיקה?

תחשוב על פרה עם ווליום אנלוגי שמורידים אותו לאט לאט בחצי מעלה במשך אפילו רק 20 דקות -- לפעמים זה הרבה יותר -- תוך כדי שמתנגנת מוזיקה עם טווח דינאמי של 60dB. מי ישמע את זה בדיוק? אתה?? :(

זה משהו ברמה הטכנוקרטית לחלוטין, אין כאן שום "חווייתיות". אתה מסביר שטויות.
נניח שאני זורם איתך (בניגוד לדעתי).... ו 1 dB לא שמיע לאורך זמן.... אם כך מהו להבנתך המנגנון שגורם לחוויתיים לטעון ששומעים טוב יותר לאחר התחממות המגבר ?
 
לא מכיר מישהו שלא חווה תקופות שפל בחייו מכל מיני סיבות אבל יש גם תקופות יפות , לכולנו.
מי שיש לו יותר תקופות יפות הרוויח והוא פנוי יותר להתעסק בתחביבים שגורמים לו הנאה.
ברור שיש תקופות יפות אבל בלי שום טרדות?
וגם אלו שמשדרגים בלי סוף לא מתקרבים בדרך כלל לתיאור הזה הפוך
 

מה רע בזה ?
תחשוב מה צריך להיות על מנת להתעסק בשדרגת :
1. צריך להיות בריא.
2. צריך שיהיה ממון פנוי.
3. צריך לא להיות מוטרדים באופן כללי .
4. אין צרות משפחתיות שמסיחות את הדעת ומוציאות את החשק...

אתה מבין שזה אחלה חיים ?
זה השקעה בתחביב מהנה.

כל האמור לעיל בהסתייגות אחת שיש מספיק ממון לצרכים אחרים ושהתחביב הזה לא יוצר ויכוחים ומריבות משפחתיות.

ומי שנהנה מהדרך נהנה פעמיים, גם מהדרך וגם מהתוצאה.
ארז
זה מאוד אופטימי ונחמד לקרוא, אבל, במחשבה שניה, זה לא בהכרח נכון.

לא צריך להיות בריא ו/או נטול טרדות אחרות כדי לעסוק בשדרגת. גם צרות משפחתיות ואחרות לא בהכרח מסיחות את הדעת מהעיסוק במערכת ובשדרגת, להיפך, לפעמים העיסוק במערכת מהווה הסחת דעת מהצרות.

גם לא תמיד מדובר בכסף פנוי, יש כאלה שלוקחים הלוואות, או מוותרים על קניית דברים אחרים, בין אם זה גורם לוויכוחים משפחתיים ובין אם לא.

ואם מישהו עוסק יותר מדי בשדרגת, יתכן שהתחביב לא מהנה אותו אלא מתסכל אותו.

בקיצור, זה יכול להיות כמו שאתה מתאר, ויכול להיות להיפך.
 
זה מאוד אופטימי ונחמד לקרוא, אבל, במחשבה שניה, זה לא בהכרח נכון.

לא צריך להיות בריא ו/או נטול טרדות אחרות כדי לעסוק בשדרגת. גם צרות משפחתיות ואחרות לא בהכרח מסיחות את הדעת מהעיסוק במערכת ובשדרגת, להיפך, לפעמים העיסוק במערכת מהווה הסחת דעת מהצרות.

גם לא תמיד מדובר בכסף פנוי, יש כאלה שלוקחים הלוואות, או מוותרים על קניית דברים אחרים, בין אם זה גורם לוויכוחים משפחתיים ובין אם לא.

ואם מישהו עוסק יותר מדי בשדרגת, יתכן שהתחביב לא מהנה אותו אלא מתסכל אותו.

בקיצור, זה יכול להיות כמו שאתה מתאר, ויכול להיות להיפך.
נכון מאד
הרבה פעמים רואים בלוחות מישהו מוכר מוצר שקנה חודש לפני
או מטרייד "חדש לגמרי לא היה בשימוש"
זה הרבה פעמים סחרור שדרגת שאנשים מפסידים הרבה כסף בגללו וזה לא אנשים מפוצצים בכסף
אמר לי אחד העוסקים בתחום כשמגיע אליו מישהו עם יכולות פיננסיות לא מוגבלות הוא אומר לו תסדר לי מערכת טובה - לא בודק ולא מתווכח ובטח לא מחליף אותה חודש אחרי
 
נניח שאני זורם איתך (בניגוד לדעתי).... ו 1 dB לא שמיע לאורך זמן.... אם כך מהו להבנתך המנגנון שגורם לחוויתיים לטעון ששומעים טוב יותר לאחר התחממות המגבר ?
ההסבר שלך לא תופס לא רק בגלל הפריסה לאורך זמן, אלא גם בגלל זה שירידה בווליום נתפשת כירידה באיכות, בעוד שהתופעה הנצפית היא של עליה באיכות. כלומר ההסבר שלך לא בכיוון משום אספקט. הסברתי את זה 17 פעם, לא הפרכת את זה, וגם אין שום סימן שהבנת את זה.

אני לא מתיימר לדעת מה ההסבר, אז לפחות אני לא מציע הסברים מופרכים בכיוון ההפוך מהתופעה הנצפית.

כפי שכתבתי, נראה לי שזה קשור להתחממות ואולי גם לטעינת הקבלים. אולי הבדלים קטנים בשניהם או באחד מהם שמיעים יותר מאשר מה שאפשר היה לצפות מההבדל בערכים המוחלטים של הטמפרטורה/הטעינה בין המצב אחרי מעט דקות לבין המצב אחרי הרבה דקות. אבל זה רק ברמה האינטואיטיבית, לא ברמת ידע.
 

נכון מאד
הרבה פעמים רואים בלוחות מישהו מוכר מוצר שקנה חודש לפני
או מטרייד "חדש לגמרי לא היה בשימוש"
זה הרבה פעמים סחרור שדרגת שאנשים מפסידים הרבה כסף בגללו וזה לא אנשים מפוצצים בכסף
אמר לי אחד העוסקים בתחום כשמגיע אליו מישהו עם יכולות פיננסיות לא מוגבלות הוא אומר לו תסדר לי מערכת טובה - לא בודק ולא מתווכח ובטח לא מחליף אותה חודש אחרי

אתה מתאר תופעה שאנשים קונים בלי לבדוק כמו שצריך לפני הקניה ולכן מחליפים.
זאת לא שדרגת, זה טעות בהתנהלות.
ארז
 
ההסבר שלך לא תופס לא רק בגלל הפריסה לאורך זמן, אלא גם בגלל זה שירידה בווליום נתפשת כירידה באיכות, בעוד שהתופעה הנצפית היא של עליה באיכות. כלומר ההסבר שלך לא בכיוון משום אספקט. הסברתי את זה 17 פעם, לא הפרכת את זה, וגם אין שום סימן שהבנת את זה.

אני לא מתיימר לדעת מה ההסבר, אז לפחות אני לא מציע הסברים מופרכים בכיוון ההפוך מהתופעה הנצפית.

כפי שכתבתי, נראה לי שזה קשור להתחממות ואולי גם לטעינת הקבלים. אולי הבדלים קטנים בשניהם או באחד מהם שמיעים יותר מאשר מה שאפשר היה לצפות מההבדל בערכים המוחלטים של הטמפרטורה/הטעינה בין המצב אחרי מעט דקות לבין המצב אחרי הרבה דקות. אבל זה רק ברמה האינטואיטיבית, לא ברמת ידע.
אני רוצה להבהיר את העניין ......אתה טוען שהבדל בעוצמה של כ 1 dB לאורך זמן הוא לא שמיע ......ולעומת זאת טעינת קבלים גורמים לשינויים גדולים, ברורים ושמיעים בפרמטר עלום כלשהו (גם כאן הוא לאורך זמן)......מהו אותו פרמטר עלום לדעתך?
 
נניח שאני זורם איתך (בניגוד לדעתי).... ו 1 dB לא שמיע לאורך זמן.... אם כך מהו להבנתך המנגנון שגורם לחוויתיים לטעון ששומעים טוב יותר לאחר התחממות המגבר ?
קודם כל לשאלה הבסיסית : ברור שיש שיפור לאחר התחממות המגבר בחלקם מורגש יותר בחלקם פחות.
והמנגנון שגורם לשיפור הוא פשוט כבלים מורכבים מחומרים שונים שאמורים לתפקד במיטבם בטמ נתונה כמו כן שאר הרכיבים האלקטרוניים . תפקודם ודיוקם לוקה בחסר עד טמ עבודה.
לי היה מגבר שאחרי 15 דקות התחום העליון היה נשמע הרבה יותר חיי.
במגבר הנוכחי שלי פחות מורגש או שאני לא מתעמק כי נשמע טוב מהתחלה.
 

אתה מתאר תופעה שאנשים קונים בלי לבדוק כמו שצריך לפני הקניה ולכן מחליפים.
זאת לא שדרגת, זה טעות בהתנהלות.
ארז
מהכרות שלי עם כמה מקרים כאלו כן בדקו ולא מעט אבל אז אחרי הקנייה מתחיל הספק אולי זו היתה טעות
ממשיכים להסתובב בלוחות ואצל היבואנים ומשם הדרך קצרה להחלפות נוספות ואז אתה רואה אותו מוכר כל הזמן בלוחות
סוג של התמכרות
 
קודם כל לשאלה הבסיסית : ברור שיש שיפור לאחר התחממות המגבר בחלקם מורגש יותר בחלקם פחות.
והמנגנון שגורם לשיפור הוא פשוט כבלים מורכבים מחומרים שונים שאמורים לתפקד במיטבם בטמ נתונה כמו כן שאר הרכיבים האלקטרוניים . תפקודם ודיוקם לוקה בחסר עד טמ עבודה.
לי היה מגבר שאחרי 15 דקות התחום העליון היה נשמע הרבה יותר חיי.
במגבר הנוכחי שלי פחות מורגש או שאני לא מתעמק כי נשמע טוב מהתחלה.
15 דקות זה זמן סביר
יש מדווחים כאן על 4 שעות
למגבר שעולה קצת יותר מ 200 דולר בדיוטי פרי זה נשמע לי לא הגיוני
 
קודם כל לשאלה הבסיסית : ברור שיש שיפור לאחר התחממות המגבר בחלקם מורגש יותר בחלקם פחות.
והמנגנון שגורם לשיפור הוא פשוט כבלים מורכבים מחומרים שונים שאמורים לתפקד במיטבם בטמ נתונה כמו כן שאר הרכיבים האלקטרוניים . תפקודם ודיוקם לוקה בחסר עד טמ עבודה.
לי היה מגבר שאחרי 15 דקות התחום העליון היה נשמע הרבה יותר חיי.
במגבר הנוכחי שלי פחות מורגש או שאני לא מתעמק כי נשמע טוב מהתחלה.
צחי, בהנדסת ובמדע האודיו יש מס' פרמטרים ברורים שניתן לשמוע דרכם הבדלים......שנויים בעוצמה, FR, יחס אות לרעש, עיוותים, וג'יטר (לא רלוונטי למגברים) ........מה הפרמטר(ים) שמשתנה(ים) עקב התאוריה שלך?

אעזור לך ......הפרמטר המרכזי שמשתנה בהתחממות ציוד הוא העוצמה........לעיתים כדי 1 dB.

אתה מוזמן כמובן לרשום את הסיבות שאתה חושב עליהם.(ורד)

אגב, שאלה זו הופנתה גם לחבר @AK1 אבל הוא עדיין חושב על כך ובטח הוא ייתן לי ולפורום תשובה מלומדת בעניין במהלך הסוף שבוע.
 

נערך לאחרונה ב:
זה יותר ל "טקסיות" שבעניין, מלשון טקס.
זה אחרת, לתכנן לשמוע מוסיקה, להתכונן לזה, להדליק ולהמתין 4 שעות, לתכנן את היום סביב המוסיקה, מאשר, לבוא, וישר להדליק.
ל "טקס" הזה יש קסם משל עצמו, סוג של התרגשות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור