כולנו ננוח מתי שהוא. עכשיו אנחנו צריכים לדפוק עבודה.
אכן תמורה טובה לכסף. מגבר שיכול להתאים בהחלט לחובב המתחיל.
חשוב מאוד לבחון מוצרים מכל קשת המחירים, סקירות מהסוג הזה מסייעות אפילו לי להעריך באופן מדויק יותר ציוד יקר וללמוד את ההבדלים בניהם. ויש הבדל דרמטי בין ציוד יקר לזול.
בעבר שמעתי מספר רוטל. לכמה חברים שלי יש רוטל. מגברים טובים אבל עם נטייה ברורה לצליל רזה ובהיר-עד-צורם מצד אחד, ובאס קצת מודגש מדי מצד שני. סוג של "לאודנס" קבוע. מהסקירה יש רמזים על כיוון דומה, השאלה אם הרוטל העכשווי טוב ומאוזן יותר מהרוטלים של פעם.
דרך אגב מי שאוהב דווקא את ה"צליל היפני" יש לטעמי מוצר יותר מוצלח,במחיר דומה, עם צליל יותר טבעי ובמיוחד בשיחזור כלים אקוסטיים. היה מעניין לעשות השוואה ישירה בין השניים http://uk.yamaha.com/en/products/audio_visual/hifi_components/amps/a_s700_silver_g/?mode=overview
יש בקנה {בהמתנה להעלאה} עוד הרבה מגברים משולבים בטווח מחירו. הם יעלו כמובן בין שלל מוצרי אודיו שממתינים להעלאה. לא רצינו "לשעמם" אתכם עם סדרה ארוכה על מגברים משולבים ולכן בחרנו לגוון במוצרים.
נמר כתבת לגבי בידוד "הוא לא מצליח לשקף שינויים". את המילים אני מבין ואפילו המשפט בעיברית נשמע בסדר, רק שאני לא מצליח להבין אותו בהקשר הספציפי. אולי רצית להגיד שרעידות לא משפיעות עליו או משהו דומה אבל מה זה לשקף שינויים בהקשר הזה? וד.א. במשפט השני כתבת רזוננס - שזה תהודה. גם פה אני מניח התכוונת רעידות. אני לא מורה ללשון, ואל תיפגע מההערות שלי, ויכול להיות שאני מפספס פה משהו...
הכוונה היא שגם כאשר אתה מניח אותו על ספייקים, פלטות שונות ואפילו על הסטנד שלי {פיניט אלמנט פגודה} הבס לא נעשה מהודק יותר והצליל לא משתנה כלל.
ברוב המקרים כאשר מניחים רכיב כלשהוא על פלטות או עוקצנים שונים נשמע שינוי בצליל.
ספייקים משפיעים מאוד על התחום הנמוך אך עלולים להביא את התוצאה לעוקצניות יתר בתחום הגבוה.
פלטות עץ מרככות את התחום הגבוה אך במקרים מסויימים מנפחות את הבס ואת המיד.
בקיצור נמרץ.
למגבר הזה יש בס דומיננטי {אולי מידי} ששום ספייק ושום אביזר שיכוך לא השפיע עליו לטובה או לרעה.