היי גיא,
בד״כ אני מאוד אוהב את הביקורות שלך, לצערי הפעם לא יכולתי להתחבר לכתוב מהסיבה המאוד פשוטה של חוסר ההתאמה בין המגבר לרמקולים שלך. לדעתי אין שום סיבה לבצע ולפרסם ביקורת שמראש מסתמכת על פשרה כל כך גדולה גם אם היא ביקורת חיובית ומפרגנת.
אם אני היבואן הייתי או מסרב למסור את המגבר לביקורת או מוסר אותו יחד עם זוג הרמקולים הכי מתאים שיש לי.
היי pruym,
אין כאן שום פשרה. ביקורת היא ביקורת נטו ואני לא רואה כל קשר לנושא הפרגון אל מול מה שאתה מציין
כפשרה. אין כאן שום פשרה(!)
זה המגבר והוא נסקר כפי שהוא.
זו כל המהות של השקיפות בסקירת מוצרים. אם הסקירה איננה שקופה ב-100% אין לה כל הצדקת קיום.
העובדה שציינתי בסקירה כי לא הייתה התאמה אולטימטיבית של המגבר לרמקולים שלי לא גורע כהוא זה מהמוצר. להיפך, יש כאן דוגמה מצוינת לכך שהכתבות כאן באתר מבוצעות במקצועיות ובשקיפות. לא כל כתבה על כל מוצר צריכה להשתפך מחמאות מ-א' ועד ת'. ושוב, זה שהמגבר לא התאים לרמקולים שלי לא גורע כהוא זה מאיכותו והנושא הזה קיבל מספר התייחסויות ספציפיות במהלך הכתבה.
מה לעשות, חלק מהתובנות הנדרשות בסקירה הן בין היתר התייחסות לנושא התאמה של המגבר לרמקולים.
באשר להצעתך לסירוב היבואן למסירת המגבר... לא ממש רלוונטי. היבואנים מודעים היטב לכך שכל מוצר שהם משאילים לסקירה מרגע צאתו מדלת העסק ההשפעה שלהם על הסקירה ועל הסוקר היא
אפס!! ככה זה פה אצלנו ב-dtown.
לגבי האופציה למסירת המגבר עם "רמקולים מתאימים" גם כאן, פחות רלוונטי כי הרי אז הסקירה תהיה על הרמקולים? על המגבר? על שניהם יחד?
כיצד ניתן לבדל רשמים במצב כזה על מוצר אחד מבין השניים על אחת כמה וכמה שאותם "רמקולים מתאימים" זרים לסוקר???
בקיצור, אני תמיד שמח לקבל הערות ותובנות אבל במקרה הזה אני פשוט לא מסכים עם דבריך.
נסה לקרוא שוב ולהבין את המהות המלאה של הכתבה כסקירה על המוצר.