genvirt חבר משקיען הודעות 2,440 מעורבות 872 נקודות 113 19/5/20 #21 תתחדש! לקחתי פעם מעופר מגבר לברדין לניסיון, הסאונד טבעי וטוב. תתחדש! אגב, יש ברשותי כבל קרדאס ביונד (שקע אמריקאי) - אם תרצה - יכול לתת לך לנסות.
תתחדש! לקחתי פעם מעופר מגבר לברדין לניסיון, הסאונד טבעי וטוב. תתחדש! אגב, יש ברשותי כבל קרדאס ביונד (שקע אמריקאי) - אם תרצה - יכול לתת לך לנסות.
A arix חבר משקיען הודעות 2,381 מעורבות 501 נקודות 113 20/5/20 #22 חבל לקלקל את החגיגה.... נראה כאילו התחדש ככבר ממזמן, הודעה ישנה , לא ? gds, 22/2/18
ר רועי51 חבר משקיען הודעות 900 מעורבות 213 נקודות 43 20/5/20 #23 ודווקא בשל כך מסקרן לדעת אם המגבר הזה עדיין אצלו ואם ההתלהבות עדיין שרירה.
R rainbird אוהב את התחום הודעות 262 מעורבות 52 נקודות 28 20/5/20 #24 נכתב ע"י רועי51: ודווקא בשל כך מסקרן לדעת אם המגבר הזה עדיין אצלו ואם ההתלהבות עדיין שרירה. לחץ כדי להרחיב... .. ולכן חדשתי את השרשור הזה, בשביל לקבל סימן חיים מהמחבר
נכתב ע"י רועי51: ודווקא בשל כך מסקרן לדעת אם המגבר הזה עדיין אצלו ואם ההתלהבות עדיין שרירה. לחץ כדי להרחיב... .. ולכן חדשתי את השרשור הזה, בשביל לקבל סימן חיים מהמחבר