מגבר השנה שלי Lavardin ISx reference

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש! לקחתי פעם מעופר מגבר לברדין לניסיון, הסאונד טבעי וטוב.
תתחדש!
אגב, יש ברשותי כבל קרדאס ביונד (שקע אמריקאי) - אם תרצה - יכול לתת לך לנסות.
 
חבל לקלקל את החגיגה....
נראה כאילו התחדש ככבר ממזמן,
הודעה ישנה , לא ?
gds, ‏22/2/18
 

ודווקא בשל כך מסקרן לדעת אם המגבר הזה עדיין אצלו ואם ההתלהבות עדיין שרירה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור