מגבר השנה שלי Lavardin ISx reference

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
בשנה האחרונה עברו בביתי כמה מגברים מגזרת עד 20 אל"ש מאלה הנזכרים באתר זה מדי פעם, מגברים טובים ומתקדמים כל אחד עם אופי משלו עם תוספות אלו או אחרות מהספקים של 80W ועד 120.
היום לשלם סכום הקרוב לנ"ל למגבר משולב שמספק 50W בעל ארבע כניסות אנלוגיות ללא כל תוספת כמו ממיר, פונו סטייג' וכו' נשמע פוריטני ופלצני, אז למה החלטתי לרכוש אותו? כי הוא באמת עושה מוזיקה!
הכרתי את Lavardin הבסיסי מודל IS ששינה לי את כל התפישה לאיך אמור להישמע מגבר בסיסי מבחינה מוזיקלית, 35 וואטים חזקים עם טונליות ורגש שמימיים אך ללא שלט ובהתאם למחירו הצנוע היה מוגבל בגודל במה ואטאק למשל.
מודל ה ISx reference מספק 50 וואטים ובתוספת מחיר (כן, תוספת) ניתן לקבלו עם שלט ובחדר לא גדול מדי ועם רמקולים יחסית קלים להנעה הוא ממלא יפה את האוויר.
המגבר שומר על הטונליות הנהדרת של קודמו אך בתוספת הפרדה ואוויר בין ובתוך הכלים בצורה מעולה, הדבר מורגש מאוד דווקא במוזיקה הכי מאתגרת סימפונית קלאסית שם ממש ניתן להרגיש את הרווח בין כסאות הנגנים, גבוהים ומצילות נמשכים עד תומם עם גוון מלא (לא מדי) ומתוק וכלי נשיפה מרטיטים ומדגימים כל רטט של לשונית, הבאס מלא ופאנצ'י אך יכול היה להיות יותר הדוק כנראה עקב מגבלת הוואטים.
ההבדל בין מגבר זה לאחרים שניסיתי שהוא נותן חוויה מוזיקלית ולא טכנית וזאת ללא כל לשון מליצית, הקשבה לו הזכירה לי את המגברים של פעם שלפני כל השטיקים האלקטרונים היו בנויים בסיסית עם רכיבים טובים שיכולנו להקשיב להם שעות ולהזיל דמעה בקצה העין.
המגבר הזה מאוד רגיש לכבילה, יכולותיו יבואו לידי ביטוי רק אם ישודכו לו כבלים מתאימים. כאן נכנס כבל השנה שלי: Cardas Clear cygnus, הוורסיה הזולה של ה Clear שנסקר ע"י נמר לפני זמן מה. זהו כבל שמכיל את הטוב שבכל העולמות במחיר הגיוני, נקי כבדולח מבלי להיות רזה או אנליטי, טבעי לגמרי, דינמי, מתוק ומפורט עד אין קץ, שילובם של הקרדסים (רמקול ואינט.) פשוט נתן תוצאה מהנה שלא קיבלתי זה זמן רב.
 

האזנתי לו לפני כשנה אצל שחורי ואכן וכדבריך נשפכה ממנו המןזיקליות
הסיבה שלא רכשתי אותו היא כיוון שלא הצליח להרשים ביכולתו להחזיק רמקולים קשים
ולמרות שעופר היבואן טען שההספק שלו מטעה.
לבעלי רמקולים נצילים מדובר במגבר אדיר מוזיקלי ושונה מליין המגברים המפורטים להחריד
לי הוא הזכיר לי את מגבר nad הקשיש והטוב לפני שניים וחצי עשורים
20 וואט בלבד שניגנו מוזיקה כמו שלא שומעים היום
תתחדש, אחלה קניה ויופי של בחירה עשית.
 
תתחדש ותהנה! (ורד)
אכן מגבר מדהים וברמה מאד גבוהה.
לגבי כבילה, מומלץ מאד להשתמש בכבילה של לברדין.
 
תודה רבה על השיתוף על מוצר ברמה גבוהה, ברשותך פוסט כזה יפה מבקש צילום של הסטאפ.
 

תתחדש תהנה מהרכישה..
 
תתחדש ותהנה חביבי.
 

:בעד: תתחדש,
איזה רמקולים יש לך?
 
שמעתי את המגברים של לברדין, אצל עופר שחורי. באמת מגברים נהדרים, מאד מוסיקליים.
תתחדש ותהנה
 

תתחדש,ושעות הנאה מרובות :בעד:
 
מה הם שאר רכיבי המערכת?
איזה הגברה החליף הלברדין?
 

בשנה האחרונה עברו בביתי כמה מגברים מגזרת עד 20 אל"ש מאלה הנזכרים באתר זה מדי פעם, מגברים טובים ומתקדמים כל אחד עם אופי משלו עם תוספות אלו או אחרות מהספקים של 80W ועד 120.
היום לשלם סכום הקרוב לנ"ל למגבר משולב שמספק 50W בעל ארבע כניסות אנלוגיות ללא כל תוספת כמו ממיר, פונו סטייג' וכו' נשמע פוריטני ופלצני, אז למה החלטתי לרכוש אותו? כי הוא באמת עושה מוזיקה!
הכרתי את Lavardin הבסיסי מודל IS ששינה לי את כל התפישה לאיך אמור להישמע מגבר בסיסי מבחינה מוזיקלית, 35 וואטים חזקים עם טונליות ורגש שמימיים אך ללא שלט ובהתאם למחירו הצנוע היה מוגבל בגודל במה ואטאק למשל.
מודל ה ISx reference מספק 50 וואטים ובתוספת מחיר (כן, תוספת) ניתן לקבלו עם שלט ובחדר לא גדול מדי ועם רמקולים יחסית קלים להנעה הוא ממלא יפה את האוויר.
המגבר שומר על הטונליות הנהדרת של קודמו אך בתוספת הפרדה ואוויר בין ובתוך הכלים בצורה מעולה, הדבר מורגש מאוד דווקא במוזיקה הכי מאתגרת סימפונית קלאסית שם ממש ניתן להרגיש את הרווח בין כסאות הנגנים, גבוהים ומצילות נמשכים עד תומם עם גוון מלא (לא מדי) ומתוק וכלי נשיפה מרטיטים ומדגימים כל רטט של לשונית, הבאס מלא ופאנצ'י אך יכול היה להיות יותר הדוק כנראה עקב מגבלת הוואטים.
ההבדל בין מגבר זה לאחרים שניסיתי שהוא נותן חוויה מוזיקלית ולא טכנית וזאת ללא כל לשון מליצית, הקשבה לו הזכירה לי את המגברים של פעם שלפני כל השטיקים האלקטרונים היו בנויים בסיסית עם רכיבים טובים שיכולנו להקשיב להם שעות ולהזיל דמעה בקצה העין.
המגבר הזה מאוד רגיש לכבילה, יכולותיו יבואו לידי ביטוי רק אם ישודכו לו כבלים מתאימים. כאן נכנס כבל השנה שלי: Cardas Clear cygnus, הוורסיה הזולה של ה Clear שנסקר ע"י נמר לפני זמן מה. זהו כבל שמכיל את הטוב שבכל העולמות במחיר הגיוני, נקי כבדולח מבלי להיות רזה או אנליטי, טבעי לגמרי, דינמי, מתוק ומפורט עד אין קץ, שילובם של הקרדסים (רמקול ואינט.) פשוט נתן תוצאה מהנה שלא קיבלתי זה זמן רב.

מעניין, התרשמותי מהמגברים שלהם היא אחרת לגמרי. סאונד דארקי שמוציא את כל הנשמה מהמוזיקה וצובע את מה שנשאר באיזו מתקתקות מעצבנת מלאכותית.
לזה אתם קוראים מגבר מוזיקלי?! נו שויין
 
הי GDS
מעוניין לדבר איתך לגבי המגבר. לצערי לא יכול לשלוח לך הודעה פרטית.
אשמח אם תוכל לשלוח לי מספר טלפון בפרטי
תודה
 
תתחדש ותהנה :אצבע מורמת
 

מגבר נהדר, לא צובע בכלל, על הצד האנליטי ניטרלי.
(נסה להעמיד אותו על מדף מעץ סנדוויץ עבה. יש למגבר הזה קטע. יודע שהעצה הזו נשמעת כמו שמן נחשים, ולא מאמין בכלל שכותב את זה...אבל שאל את עופר, שווה נסיון)
 
תתחדש.
 
מעניין, התרשמותי מהמגברים שלהם היא אחרת לגמרי. סאונד דארקי שמוציא את כל הנשמה מהמוזיקה וצובע את מה שנשאר באיזו מתקתקות מעצבנת מלאכותית.
לזה אתם קוראים מגבר מוזיקלי?! נו שויין
ברור לך שלקלקל מסיבות זו הפרעה.לא יכולת להתאפק אה?
 

מעניין, התרשמותי מהמגברים שלהם היא אחרת לגמרי. סאונד דארקי שמוציא את כל הנשמה מהמוזיקה וצובע את מה שנשאר באיזו מתקתקות מעצבנת מלאכותית.
לזה אתם קוראים מגבר מוזיקלי?! נו שויין
אם כבר השמצת, נא פרט בבקשה באיזה סט-אפ שמעת את המגברים שנבין מה נקודת הייחוס שלך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור