אתה לא סומך על המילה שלי - זה בעיה שלך.
בקשר למה שנכתב בכל פורום, אתה וגם אני זה חלק מהפורום וכך גם במקומות אחרים.
השאלה למי יש יותר ניסיון בתחום עם צפייה במסך דק, אחרי הכל כל אחד יכול לרשום בפורום.
מאוד לא אהבתי את התגובה שלך לגבי רופא העיניים - ראה זאת כהערה