פלזמה מבקש סיוע דחוף בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא sac24111
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sac24111

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
האופציות: 1 samsung ps42b430 - מסך פלסמה ב 3400 ש"ח

2 philips 42pfl5604h - ל lcd ב-4500 ש"ח

3 philips 42pfl5603d - ל lcd ב-4600 ש"ח

עבור הסלון לצפיה ב2.5 עד 3 מטר וחלון (אור) לא קטן מהצד

בתודה
 

שלום חבר

המלצתי היא לא לרכוש שום פלזמה בתקציב הזה ואם כן רק פנסוניק.
המלצתי בגלל ההשתקפויות שלך היא לקנות מסך LCD בגודל 37 אינץ של סוני או שארפ או פיליפס
42 אינץ גדול מידי ולא אופטימלי למרחק צפייה שלך.
 
42'' זה לא גדול מידי
ובקשר להשתקפות - הוא באמת צריך לחשוב על הנקודה זו
 
42 לא גדול מידי סליחה ???

למה לא תסביר לי בבקשה אני במרחק 3 מטרים רואה 32 אינץ וזה מצויין לא גדול ולא קטן אזי 42 ??? אולי אני צריך להרכיב משקפיים ??
מה החוקיות ?
 

השכנה שלי ביקשה ממני לעזור לה לחבר את הטלויזה לממיר YES אחרי שהכבל השתחרר לה.
היא צופה במסך 21'' ממרחק 3 מטר (shocked)

זה לא אומר שאני כעת יתחיל להמליץ לאחרים לראות כך בגלל שראיתי שזה אפשרי.

אני צופה במרחק 3 מטר (ואפילו קצת פחות) במסך 42'' - כך שאני יכול להמליץ מניסיון אישי שלי שזה 42'' ממש לא גדול ל 3 מטר ואפילו ל 2.5.

לדעתי למכורים לטלוויזה וללא בעיות תקציב אפשר גם כן לראות 47'' ואפילו 50'' במרחק 3 מטר - אני יודע שכעת אני ממש מלחיץ אותך, אבל הסטנדרט היום של גודל המסך זה לא מה שהינו רגילים בעבר. איכות הטלויזיות טובה יותר וזה לא שבגודל כזה רצים אחרי התרגום.

אני לא אומר שאי אפשר או לא נכון לראות במסך קטן יותר (השכנה שלי עושה כך :) ), אבל להגיד לאחרים שבגלל שאני לא רגיל לכך אז לא לעשות כך זה גם לא נכון - הכל עניין של הרגל.
 
אין לי מילים פשוט

מה שאתה אומר זה דפקו לעצמכם את העיניים שטויות הבריאות העיקר שהמסך גדול .
אני חושב שאתה צריך לראות רופא עיניים .
נו באמת 42 אינץ לא גדול הרי מפורסם בכל פורום מה הגודל המומלץ לצפייה ב 42 אינץ בטוח מעל 3 מטר
 
אתה לא סומך על המילה שלי - זה בעיה שלך.
בקשר למה שנכתב בכל פורום, אתה וגם אני זה חלק מהפורום וכך גם במקומות אחרים.

השאלה למי יש יותר ניסיון בתחום עם צפייה במסך דק, אחרי הכל כל אחד יכול לרשום בפורום.

מאוד לא אהבתי את התגובה שלך לגבי רופא העיניים - ראה זאת כהערה
 

מתנצל על שפת הדיבור זה סתם תגובה של שוק

אני פשוט חולק על דעתך ההערה שלך מקובלת ואני מתנצל על אף שאני חושב שאתה טועה .
 
זכותך לדעה שונה משלי
 
תודה יום טוב חבר

מקווה שלא נפגעת סתם לפעמיים מבטאים משהו לא בצורה מנומסת טעיתי חבר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור