מאז שחברת חשמל החליפה את התשתית לאלומיניום הסאונד גרוע

  • פותח הנושא פותח הנושא gse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מחקר על כבלי חשמל בצליל... RB ענה לי שאם אתה, אנשים, שומעים הבדל אז זה חייב להיות מדיד (או להשתקף על הסקופ g) מעניין מה הוא יאמר
אבל לא אמרתי דבר כזה. :)
 
החלפת כבל רמקול בהחלט מדידה .
בצעתי את זה בעצמי בשביל הכיף . מדיד לגמרי.
התכוונתי לדן הפעם, גם לעבוד וגם לפעול בכמה חזיתות כאן...
 

נערך לאחרונה ב:
ולכן, התייאשתי מכל הפילטרים שאני בעצמי מייבא.... ועברתי לעבוד עם סוללות.
רכשתי כמה קטנים ואחת גדולה של BLUETTI ושמתי על כל רכיב בנפרד!
על כל סוללה פילטר של PURITAN, גראונד של AKIKO ועוד כמה פילטרים של פורוטק.
בנוסף, השימוש בסוללה נפרדת לכל רכיב הביא לכך שאין (!!!!) שום זיהום בין ערוצי בין רכיבי החשמל/המערכת כי בעצם לכל רכיב "מקור" חשמל משלו.
התוצאה מדהימה!!!
אבל גם לא זולה, יותר נכון הסוללות גנאטורים עכשיו במצבע אצל BENDA ועלו לי כ- 1700שח... אבל שאר הפילטרים יקרים בהחלט.
עדיין, לדעתי, מי שמחפש "להתנתק" מחולי החשמל - זה פתרון מאוד מעניין ולפי דעתי מוצלח!

יעקב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור