ולכן, התייאשתי מכל הפילטרים שאני בעצמי מייבא.... ועברתי לעבוד עם סוללות.
רכשתי כמה קטנים ואחת גדולה של BLUETTI ושמתי על כל רכיב בנפרד!
על כל סוללה פילטר של PURITAN, גראונד של AKIKO ועוד כמה פילטרים של פורוטק.
בנוסף, השימוש בסוללה נפרדת לכל רכיב הביא לכך שאין (!!!!) שום זיהום בין ערוצי בין רכיבי החשמל/המערכת כי בעצם לכל רכיב "מקור" חשמל משלו.
התוצאה מדהימה!!!
אבל גם לא זולה, יותר נכון הסוללות גנאטורים עכשיו במצבע אצל BENDA ועלו לי כ- 1700שח... אבל שאר הפילטרים יקרים בהחלט.
עדיין, לדעתי, מי שמחפש "להתנתק" מחולי החשמל - זה פתרון מאוד מעניין ולפי דעתי מוצלח!
יעקב.