"יבש כמו כבלים מכסף". מהיכן האבחנה הזו?יש לי מתח קבוע 240v בכל הפאסות שזה בסדר בשביל כל הקומפוננטים אבל מאז תשתית אלומינים הסאונד יבש כמו כבלים מכסף. יש לי מגבר אקופייז וממיר cec da5 גר במרכז תל אביב



240v מתח זה מעבר למה שצריך. החשמל בישראל אמור להיות עד 230v, כך זה פועל אצלי.יש לי מתח קבוע 240v בכל הפאסות שזה בסדר בשביל כל הקומפוננטים אבל מאז תשתית אלומינים הסאונד יבש כמו כבלים מכסף. יש לי מגבר אקופייז וממיר cec da5 גר במרכז תל אביב
גם אני חשבתי כך ומסתבר שיש את המתח הזה בהרבה אזורים במיוחד כאלה שעברו שדרוג לשנאים חדשים ותלוי גם בקירבה של הבית לשנאי. הטולרנס מרשה סטיה של 10%±.240v מתח זה מעבר למה שצריך. החשמל בישראל אמור להיות עד 230v, כך זה פועל אצלי.
הורידו את כל התשתית לתת קרקע. פתחו את המדרכות וליד התעלות שחפרו הניחו כבלים ירוקים עבים עם גידי אלומיניום שאח"כ חוברו מצד אחד לשנאי שנמצא שלושה בניינים ממני מהצד השני לארונות על המדרכה והטמינו את הכבלים באדמה. חלק מהבניינים חוברו בסוף מהארונות ברחוב לנתיכים של הבניין.איך גילית שהחליפו תשתית?
פגם איזה? החליפו תשתית עילית מנחושת בתחתית מאלומינים לפני כמה חודשים ואני מניח שעשתה ברייק אין ומאז הצליל של אותה מערכת נשמע יותר יבש וקריספי.חברת חשמל עברה לאלומיניום כבר לפני כ-20 שנה (הייתי סמנכ"ל איכות בחברת הכבלים בין השנים 2003-13), אז כנראה שיש פגום באותה הנחה של אותו חשמלאי מומחה
בטוח שחלקי הגנרטור שמחובר לטורבינה גם הם עשויים מנחושת וסליל השנאי ברכיב הסטריאו גם הוא, אבל כמו במקרה שלי ושמונפץ בארץ, מהשנאי השכונתי ועד לנתיכים הראשיים של הבניין יש תשתית אלומיניום, אם לדעתך זה לא העניין למה לא לייצר כבלי חשמל אודיופיליים מאלומיניום בזול?חברת החשמל משתמשת גם בתשתיות נחושת וגם אלומיניום
סביר מאד שהחשמל שיוצא מתחנת הכוח בדרכו אליך עובר בדרך את שני הסוגים
כנראה שהבעיה שלך לא משם
תנסה להחליף פזה.
אני בטוח שיש כבלי חשמל "אודיופילים" מאלומיניוםבטוח שחלקי הגנרטור שמחובר לטורבינה גם הם עשויים מנחושת וסליל השנאי ברכיב הסטריאו גם הוא, אבל כמו במקרה שלי ושמונפץ בארץ, מהשנאי השכונתי ועד לנתיכים הראשיים של הבניין יש תשתית אלומיניום, אם לדעתך זה לא העניין למה לא לייצר כבלי חשמל אודיופיליים מאלומיניום בזול?
תנסה להחליף לפזה אחרתבטוח שחלקי הגנרטור שמחובר לטורבינה גם הם עשויים מנחושת וסליל השנאי ברכיב הסטריאו גם הוא, אבל כמו במקרה שלי ושמונפץ בארץ, מהשנאי השכונתי ועד לנתיכים הראשיים של הבניין יש תשתית אלומיניום, אם לדעתך זה לא העניין למה לא לייצר כבלי חשמל אודיופיליים מאלומיניום בזול?
כ-שתחנת הכוח.לי קרה אותו דבר לפני כמה שנים שתחנת הכוח הפסיקה להשתמש בדלק נוזלי ( מזוט וסולר אורגני) ועברה לשימוש בגז טיבעי. הסאונד נהייה פחות אנלוגי ויותר חללי , אפשר להגיד אפילו פלצני.
( גזים/ הבנתם ? ).
מתנצל. ההיתי חייב.