בעצם ענית לקפטן, שימוש באלומיניום לסליל הרמקול מעצם משקלו הקטן מאפשר יותר כריכות ובכך מאפשר תנועה קלילה ויותר עוצמתית.חברת dynaudio מייצרת סלילי רמקול מאלומיניום, וזה מנגן טוב
רק אומרים שצריך עבורם מגבר חזק.
תנסה לעלות ל 380V
בריק אין
או ציוד חם יותר
או שבסוף תתרגל
זה לא אלומיניום טהור אלא סגסוגת של אלומיניום עם חומרים אחרים והם טוענים שהמוליכות של הסגסוגת הזו יותר טובה מנחושת ומכסף, עמיר הבמה שלך.הכבל הטוב ביותר שיש תתפלאו הוא מאלומיניום , ונקרא alumina של jps , מחירו אסטרונומי !
מטרה מכנית של הרעדת אוויר או בשמה השני, "צליל"בעצם ענית לקפטן, שימוש באלומיניום לסליל הרמקול מעצם משקלו הקטן מאפשר יותר כריכות ובכך מאפשר תנועה קלילה ויותר עוצמתית.
איפה שאתה טועה זה שבניגוד לחשמל שעובר דרך רכיבים אלקטרוניים במכשירים ובעצם הופך לסיגנל החשמל שעובר בסליל הרמקול משמש למטרה מכנית בלבד ואין לו השפעה על הצליל.
תוך כדי שכתבתי ידעתי שמישהו יעשה את ההקשר הזה אבל הייתי כל כך עייף ש...מטרה מכנית של הרעדת אוויר או בשמה השני, "צליל"
(לא שאני חסיד של זיקה בין מתכת לסאונד...)
האלומיניום הוא הסליל, יחד עם המגנט וכשהוא מחובר לממברנה קיבלת דרייבר (אני בטוח שאתה יודע את זה...). התכונות שלו מן הסתם משפיעות על הצליל ומשפיעות אגב גם "אחורה" על הסיגנל משום שהוא מציג למגבר עכבה משתנה שבבסיסה גם ההיבטים המכנים.תוך כדי שכתבתי ידעתי שמישהו יעשה את ההקשר הזה אבל הייתי כל כך עייף ש...
האלומיניום לא מרעיד את האוויר הוא סוג של אלקטרו מגנט שמניע ממברנה שמרעידה את האוויר, בכל מקרה לא יוצר ממתח שקשור לסיגנל. באת על סיפוקך?
פשוט מדהים ההתעקשות שלך לצאת צודק בכל מחיר כמו עוד...ובדרך מתנשאת תמיד מה שעושה את הרצון לכתוב משהו כאן לקשה כמו לחצות כביש מהיר שהרמזורים בו הפסיקו לעבוד.האלומיניום הוא הסליל, יחד עם המגנט וכשהוא מחובר לממברנה קיבלת דרייבר (אני בטוח שאתה יודע את זה...). התכונות שלו מן הסתם משפיעות על הצליל ומשפיעות אגב גם "אחורה" על הסיגנל משום שהוא מציג למגבר עכבה משתנה שבבסיסה גם ההיבטים המכנים.
הערתי כי יצא לך משעשע, זה הכל...
אגב, gse זה G Second Edition?
אוקי באבאפשוט מדהים ההתעקשות שלך לצאת צודק בכל מחיר כמו עוד...
רוצה להתפלסף כמו דף גמרא בבקשה.
אמר רבי טרפון שאם אלומיניום בסליל של רמקול עובר בו זרם בשבת ומזיז ממברנה הרי שיצר עבודה שמשפיעה על צליל הרמקול ולכן אסור. נשאל ומה אם זה סליל נחושת שמשפיע אלקטרומכנית על תנועת הממברנה באופן שונה כך שיש השפעה על הצליל, האם מותר בשבת? השיב רבי טרפון חד הם, תנועה היא תנועה. הקשו תלמידיו ושאלו ומה בין שינוי צליל הנובע מתנועה שונה של ממברנה עקוב הסליל מאלומיניום או מנחושת לבין זרם חשמלי המגיע דרך כבלי אלומיניום או נחושת לציוד שמע אלקטרוני שעובר את כל הדרך עד למוצא האנלוגי והדיגיטלי? השיב להם: מי שמבטל זמן תורה על התחכמויות סופו שמבטל זמן גם בתחומים אחרים בחייו ויכחיש זאת למען טפיחה על מה שהגויים קוראים אגו.
כמו שישאל אם אכילת אוכל סיני כשר במקלות טעימה יותר או פחות מאכילתו במזלג וכלל לא יתייחס לאוכל עצמו ולמרכיביו.
בוקר טוב.אני, רק שאלה, היות וכבר הגיעו למה תודלקו הטורבינות.
איך תשתית החשמל במקומות שונים בעולם משפיעה על הסאונד באולפני ההקלטה והיכן שעושים את המיקס של המוסיקה?
האם אולפני הקלטה דואגים למקם את עצמם היכן שתשתית החשמל טובה יותר או שהם משתמשים בגנרטורים יעודיים?
כי אם במקור, בהקלטה, הסאונד יבשושי בגלל כבלי אלומיניום, במה תשנה אותו התשתית הביתית?
צודק. גם לא עם משככים, כבלים, תיאומי עכבות, לולאות אדמה, הפרעות אלקטרומגנטית וכל השטויות האלה.ברגע שהשילוב חדר-רמקולים-מגבר , נכון
לא תתעסקו בשטויות כמו תשתיות של חברת חשמל
אם נתעמק עוד יותר נגיע למסקנה שכדאי לנו לרכוש רק מוזיקה שהוקלטה באולפנים של 230V ולא 110Vאני, רק שאלה, היות וכבר הגיעו למה תודלקו הטורבינות.
איך תשתית החשמל במקומות שונים בעולם משפיעה על הסאונד באולפני ההקלטה והיכן שעושים את המיקס של המוסיקה?
האם אולפני הקלטה דואגים למקם את עצמם היכן שתשתית החשמל טובה יותר או שהם משתמשים בגנרטורים יעודיים?
כי אם במקור, בהקלטה, הסאונד יבשושי בגלל כבלי אלומיניום, במה תשנה אותו התשתית הביתית?
אתה מוכן לספר לקהל כמה שילמת על כבל החשמל הכי יקר שלך?אם נתעמק עוד יותר נגיע למסקנה שכדאי לנו לרכוש רק מוזיקה שהוקלטה באולפנים של 230V ולא 110V
www.thevinylfactory.com
ואתה מוכן לספר לקהל כמה שילמת על כבל החשמל הכי יקר שלך ואיך הוא שיפר את הצליל?אז יש איזה יפני מטורלל שסלל קו לדירה . אז מה?
היית אצלו בחדר ושמעת מוסיקה? הבן אדם בן 82 , כנראה חצי חירש כבר
רמקולים שקועים בקיר….
אתה חושב שהחשמל לא מספיק טוב?
שים שנאי מבדל
סכום נכבד ביותר ולא התחרטתי לרגעאתה מוכן לספר לקהל כמה שילמת על כבל החשמל הכי יקר שלך?
שואל בשביל אודיופיל יפני שסלל קו יעודי עד לעמוד החשמל, אבל מי הוא המלוכסן לעומת האודיופילים הישראלים הגיבורים.
![]()
This Japanese pensioner built an electricity pylon in his garden to improve the sound of his records — The Vinyl Factory
The ultimate quest for audio perfection. 82 year-old retired lawyer Takeo Morita is a contender for the world’s most dedicated audiophile. Nicknamed ‘Rock Grandpa’ by his local record store, Morita paid $10,000 to plant a 40 foot utility pole in his garden that he has connected to the power grid...www.thevinylfactory.com
אתה חושב שהחשמל לא מספיק טוב?
שים שנאי מבדל
היי ארז, היי חני, בהחלט פתרון. גם נשאלה מקודם שאלה אם כדאי למקם אולפן הקלטות באזור בו התשתית הכללית מתאימה בסרקסטיות הנודעת למדור ועניתי שבכל אולפן שמכבד את עצמו יש שנאי מבדל.לי זה נשמע פיתרון ששווה לנסות.