לפני קניה סופי

  • פותח הנושא פותח הנושא 777
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

777

חבר אתר
הודעות
36
מעורבות
0
נקודות
0
סמסונג Q9 אוLG60פלזמה כמובן 42
 

לדעתי לך על מה שיותר נעים לך בעיניים....שני המסכים טובים

אני גם כנראה אלך על הq91
 
נמצא באותה התלבטות.

גם לא יודע מה לעשות, אבל נוטה לכיוון הסמסונג ,בעיקר בגלל המחיר, עוד שנה אחריות ותחושת בטן.
 
מה המחיר ?
אם אפשר לשאול !
 

המחיר של Q9 6600
 
אחלה מחיר,
מאיפה אתה מביא אותה במחיר כזה?
 
באמת מאיפה?
 

חנות בכפר סבא מרכז שרונה
 
ראשית -במחיר הזה כנראה שהקניה של Q91 כדאית מאוד, כי לדעתי אין הפרש של 2000 ש"ח באיכות הצפיה בינה לבין ה PG60UR. (אם ניתן לכמת זאת)
לפי מה שראיתי במספר מקומות, הPG60UR נסחר סביב 8500. תקן אותי אם אני טועה, ואם כן כמה זה עולה בחנות ההיא?

שנית -השאלה החשובה ביותר : האם מדובר בQ91 שמגיעה דרך סמליין, או כזו שמגיעה דרך י. שלום (יבוא מקביל)
במידה והיא מגיעה דרך י.שלום, לדעתי שווה להשקיע עוד כ400-500 ש"ח ולקנות דרך היבואן הרשמי.

במידה והיא מגיעה דרך סמליין, אני מחר הולך להכניס להם הזמנה, כי המחיר הזה פותר את ההתלבטות...
מה שם החנות?
 

נערך לאחרונה ב:
תוכל באמת לומר את שם החנות?
זה יפתור גם לי את ההתלבטות

בדקת לגבי מי נותן האחריות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור