ראשית -במחיר הזה כנראה שהקניה של Q91 כדאית מאוד, כי לדעתי אין הפרש של 2000 ש"ח באיכות הצפיה בינה לבין ה PG60UR. (אם ניתן לכמת זאת)
לפי מה שראיתי במספר מקומות, הPG60UR נסחר סביב 8500. תקן אותי אם אני טועה, ואם כן כמה זה עולה בחנות ההיא?
שנית -השאלה החשובה ביותר : האם מדובר בQ91 שמגיעה דרך סמליין, או כזו שמגיעה דרך י. שלום (יבוא מקביל)
במידה והיא מגיעה דרך י.שלום, לדעתי שווה להשקיע עוד כ400-500 ש"ח ולקנות דרך היבואן הרשמי.
במידה והיא מגיעה דרך סמליין, אני מחר הולך להכניס להם הזמנה, כי המחיר הזה פותר את ההתלבטות...
מה שם החנות?