LCD למה לאתר אין יום עיון ל-LG 84 'יש גם כאן אנשים שרוצים לקנות

  • פותח הנושא פותח הנושא רוזןשי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רוזןשי

מושעה
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
לליאור
האם אתה יכול לפנות ליבואן לסדר לנו יום עיון ?


http://www.dtown.co.il/articles/2636.html
 

אתה רוצה לקנות אחת?... רק 84,000 ש"ח
 
המחיר ידוע לי מהכתבה שלך
השאלה איך רואים ערוצי כבלים ? SD
איך רואים DVD

לא מבין למה באתר אחר יש להם יום עיון ובאתר הזה שקצת יותר אמין ...
אין :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור