למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני עדיין ממתין לקרוא איזה סטאפ הוא בחר לפי מדידות
16 עמודים של ברבורים שנועדו לעורר מהומות בלבד
 
אני עדיין ממתין לקרוא איזה סטאפ הוא בחר לפי מדידות
16 עמודים של ברבורים שנועדו לעורר מהומות בלבד
...Don't hold your breath​
 

אחרי תגובות כאלה ממש יש לי חשק לשתף במה בחרתי ובמה לא בחרתי.
חרטטן
לא יודע מה המטרה שלך בדיוק אבל ברור לי שתעלם מפה בקרוב.
 

טרול או לא אבל יש לו תפקיד חשוב בשרשרת המזון (האודיופילית) אחרת השרשור הזה לא היה נמשך כל כך הרבה.
אני רואה את זה כמו סדנת ניקוי רעלים גופנית שלגבי האפקטיביות שלה אפשר להתווכח אך לגבי ההקלה שמרגישים אחרי כמה חוקנים אי אפשר לחלוק.
תודה לך שרון100 על הסדנה, תבוא שוב בשנה הבאה כדי שנוכל לנקות את המעי הגס שלנו מהבשר האדום שסותם אותו, ברצינות! אני גם חושב שהצידוד שלך לגבי חשיבותן של מדידות במקומו הוא ולו רק כי צריך להיות סוג של סטנדרט לגבי יצור ושמיעת רכיבי אודיו לפני שהכל הופך לג'ונגל, אבל שאל את עצמך האם תוכל לאכול סלט ירקות ללא קצת מלח או שמן זית, הרי אתה משנה את המהות הטהורה של טעם הירקות נטו.
 
לא חושב ששרון100 טרול
יכול לזהות ולאריח אותם מקילומטרים
והיו פה לא מעט מקרי טרוליזם כמו א.ב שצץ כל כמה זמן עם יוזר חדש וסיפורים והמצאות.

לא חושב שזה המקרה אצל שרון100.

מאמין שהשאלות שלו לגיטימיות במיוחד עבורו.

וזה בסדר
למרות הנרבים שהתעוררו פה לכמה.

מה שכן ולא רק אני מרגיש זאת
הביקור פה והרצון להשתתף ובטח לשתף, מתחיל להעלם לטובת פלטפורמות אחרות...
 

אני גם חושב שהצידוד שלך לגבי חשיבותן של מדידות במקומו הוא ולו רק כי צריך להיות סוג של סטנדרט לגבי יצור ושמיעת רכיבי אודיו לפני שהכל הופך לג'ונגל,

אין קשר בין הנחיצות במדידות בשביל תכנון וייצור (אין חילוקי דיעות) לבין הצורך במדידות (אין צורך !) עבור לקוח שמתלבט מה לרכוש.
ארז
 
לא חושב ששרון100 טרול
יכול לזהות ולאריח אותם מקילומטרים
והיו פה לא מעט מקרי טרוליזם כמו א.ב שצץ כל כמה זמן עם יוזר חדש וסיפורים והמצאות.

לא חושב שזה המקרה אצל שרון100.

מאמין שהשאלות שלו לגיטימיות במיוחד עבורו.

וזה בסדר
למרות הנרבים שהתעוררו פה לכמה.

מה שכן ולא רק אני מרגיש זאת
הביקור פה והרצון להשתתף ובטח לשתף, מתחיל להעלם לטובת פלטפורמות אחרות...
תודה רבה.
ולגבי החלק האחרון של התגובה, מרגיש אותו הדבר.
 
לא ראיתי ששרון שאל שאלה. הוא יצא בהצהרה בדמוי שאלה.
 

אז מה היה לנו פה ?
מדובר במשתמש שהצטרף בספטמבר 2013, כלומר, לא משתמש חדש.
כמשתמש וותיק הוא מכיר את רוח וסגנון הפורום.

כמו שנמר אמר, הוא לא שאל שאלה.
הוא זרק הצהרה שהיה ברור לו שתגרור סערה (בכוס תה, בואו לא נגזים...).
מילא היה זורק את ההצהרה הזו ומדגים לנו יישום מושכל (לדעתו) אז אולי היה בזה ערך מוסף למישהו.

מה שהיה לנו זה אמירות/סיסמאות (אגב, חלקן סותרות זה את זה...) שהשיא היא אותה אמירה "אני הולך על האובייקטיבי לא הסובייקטיבי, שהאוזניים יגידו מה שבא להן, מה שקובע זה המדידות בלבד"...
אני לא זיהיתי שום דבר שתרם פה למישהו או שמישהו תרם לו.
פיספסתי משהו ?
ארז
 
חזרתי להתחלה. האם שמיעת CD בבית כשהדיסק הוא באמת נשא טהור של מידע דיגיטלי, ללא תווך חשוד של תשתית ספקי המדיה, ומוזרם דרך כבל אופטי למגבר עם כניסה אופטית וDAC מובנה ברמה גבוהה היא לא הדרך הטהורה ביותר לשמוע את המוזיקה כפי שהיא יצאה מהאולפן ? (מוזיקה שהוקלטה בעידן הדיגיטלי).
 
לא פספסת כלום ארז
שרשור שהיה צריך להסתיים עוד בעמוד הראשון.

אבל אנחנו אוהבים לטחון ולטחון ולטחון
ולכן השרשורים הגיעו לרמת שירשורים מסוג זה
שנמתח מעמ 1 ל 17 והיד נטויה.
עם כלום והרבה ברבורים.
 

לא חושב ששרון100 טרול
יכול לזהות ולאריח אותם מקילומטרים
והיו פה לא מעט מקרי טרוליזם כמו א.ב שצץ כל כמה זמן עם יוזר חדש וסיפורים והמצאות.

לא חושב שזה המקרה אצל שרון100.

מאמין שהשאלות שלו לגיטימיות במיוחד עבורו.

וזה בסדר
למרות הנרבים שהתעוררו פה לכמה.

מה שכן ולא רק אני מרגיש זאת
הביקור פה והרצון להשתתף ובטח לשתף, מתחיל להעלם לטובת פלטפורמות אחרות...
17 עמודים של ויכוחים , מדידות, לא מדידות.
הצהרות בומבסטיות (רק המדידות חשובות)
בלי שום דוגמא
שיציין, הנה קניתי רמקול X לפי מדידות ונשמע פצצה בחצי מחיר
אם זה לא טרול, לא יודע מה ההגדרה של טרול

רק מה, זה טרול מתוחכם
טרולים כאלו היו נזרקים ע"י נמר אחרי 3 דפים גג
זה טרול מתפתח שבנתיים שורד
מוטציה חסינה
 
וריאנט חדש? אתה אומר.
 
כבר קראו לי כאן מוטציה, טרול, תולעת, וריאנט, ליצן ועוד ועוד
האמת זה מתחיל לשעשע אותי שתוקפים אותי במקום להתמודד עם הטענות
אם סאונד זה לא דבר מדיד
אם למדע אין קשר בכלל לסאונד ורק האוזן קובעת אז סבבה, אם האיבר אולי הכי לא מדויק שקיים - האוזניים שלנו יותר מדייקות לגבי רמקולים ממכשיר שעולה 100,000$ שמודד את הרמקול אלפי פעמים אז סבבה
כנראה שגם Dynaudio סתם השקיעו מיליוני דולרים בפיתוח מתקן וחדר מדידות מיוחד שבעזרתו הם מפתחים אך הרמקולים ההיי אנד שלהם
וויניל זה פורמט שהוא לא נחות מדיגיטל למרות שאני יכול למנות 10 למה הוא סיבות למה הוא כן בצורה שלא ניתנת לוויכוח בכלל
תמונות של המתקן המיותר שDynaudio בנו לכיף שלהם כי הרי למדע ומדידות אין בכלל קשר לסאונד
חוקי הפיזיקה בכלל לא תופסים באודיופיליה
IMG_2235-1.JPG
 

תמונות מצורפות

  • IMG_2235-1.JPG
    IMG_2235-1.JPG
    KB 112.3 · צפיות: 315
חזרתי להתחלה. האם שמיעת CD בבית כשהדיסק הוא באמת נשא טהור של מידע דיגיטלי, ללא תווך חשוד של תשתית ספקי המדיה, ומוזרם דרך כבל אופטי למגבר עם כניסה אופטית וDAC מובנה ברמה גבוהה היא לא הדרך הטהורה ביותר לשמוע את המוזיקה כפי שהיא יצאה מהאולפן ? (מוזיקה שהוקלטה בעידן הדיגיטלי).

לפי ההיגיון הזה אתה צריך לדמות בביתך את תנאי האולפן מבחינת ציוד ואקוסטיקה...

חוץ מזה, למה להחליט מראש שטכנאי המסטרינג הוא האורים והתומים שצריך להשתדל להגיע לתוצאה שהוא רצה ?
אתה מודע לכך שזה לא בהכרח מייצג את איך שהאמן התכוון שזה יישמע ?
 
"נראה לי גם מופרך.....לאמן את השמיעה כדי לפתח מיומנות , יש הרבה כאלה שפשוט נהנים מהחווייה והבעלות - ללא שאר רוח נוסף" .
clip99

ממש לא מופרך נהפוכו. זה בדיוק ההבדל המהותי שמתקיים בין אודיופיל לחובב המוסיקה. בין אותה אובססיה לתוכן שמתקיימת אצל זה האחרון בניגוד לאיכות הסאונד שמעניינת אותו כקליפת השום.

הבדל שמיים וארץ מתקיים אם כן כאשר האודיופיל עסוק בבנית סט-אפ יחודי, כזה שהסינרגייה שלו מאפשרת האזנה סונית באיכות אחרת. השאיפה היא לייצר סאונד עד כמה שניתן אותנטי במגבלות מערכת ההי פי דו ערוצי, כזה שהבינוני ממנו והלאה. במילים אחרות לגלם את אותו הפיין שקיים במציאות, ולא באותם מחוזות הדמיון כפי שהטכנוקרט נוטה לחשוב מתרחש בהקשר לנדון. פיין שמגולם לדוגמה בכיוון כלי נגינה, ולא פחות חשוב בביצוע המוסיקה פרופר, זו שלבסוף אנחנו מאזינים לה.

גישה זו מנוגדת בתחליט למי שעבורו התחביב מתחיל (שלא נאמר נגמר) במדידות ונתונים, בחיבור המערכת, בעצם הידיעה שבבעלותו ציוד אודיו יוקרתי, כנל בנוגע לחובב המוסיקה שכפי שציינתי עבורו התוכן הוא האישו.

מכאן שהמיומנות, ובמילים אחרות אותה יכולת ההבחנה ולא רק הדקה ביותר בין מצלול x ל-y או בין מאפינים סונים שמתקיימים כאשר משווים ציודים שונים הוא לא רק בגדר מוטו אודיופילי, הוא העוגן, ובעיקר שאר הרוח שלו!
 
נערך לאחרונה ב:
גם לדעתי שרון לא טרול, זה שהוא טועה בגישה זה ברור, זה שהוא מתעלם ממה שלא נוח לו לענות זו עובדה, זה שהכותרת של השרשור הוא קביעה לא נכונה זו גם עובדה…
אבל הוא טוען שהוא מעוניין לשמוע את המוזיקה שלו בדיוק כמו שהיא נשמעה בחדר העריכה ולשם כך הוא מחפש את הציוד שנמדד הכי טוב, פחחחחחחחחחחח לבריאות נשמה…
משימה בלתי אפשרית אין לה סיבה ועוד אלף ואחד דברים אבל בוא נראה אם בסוף הוא ישתף אותנו בתוצאה ואם הוא בעצמו יהיה מרוצה ממנה…
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור