לבחור רמקול קשה יותר מאשה


רק שתדע
התגובה הזו עזרה מאוד בבחירה.
ראיתי את זה רק עכשיו..
תודה רבה על הפידבק.
שמח שאתה נהנה מהבחירה שלך, לפחות עד הרצון הבא לשדרוג.
ולפחות תיאורטית נשמע שאיזנת נכון את המלאות והחמימות של המגבר עם רמקול מצויין שיש לו תכונות נגדיות באופן יחסי.
 

היי חברים...
אני כתבתי את הפוסט הזה
ופתאום יש לי זהות חדשה...
מה קורה כאן??
 
היי,

שמעתי אצל גבי את הרמקולים פיאגה 711 מאוד (אבל מאוד) התרשמתי לטובה :).

איזה צבע בחרת וכמה התוספת באחוזים?
איזה מגבר מפעיל אותם ומה הוא מקור השמע?
מה גודל חדר האזנה?
 
קצת באיחור אני רוצה לציין שבשנה האחרונה החלפתי את כל הציוד למעט הפטיפון ואני מאוד מרוצה.
 

"לבחור רמקול קשה יותר מאשה"
אני מניח שהכותב לא התנסה בגירושים מאישה ומרמקול לצורך ההשוואה...
 
בשני המקרים אפשר לאמר שהשתדרגתי, אבל עם הרמקולים היה קל וזול משמעותית.
 

מהרמקולים לפחות אפשר לשמוע מוסיקה ערבה
 

להעיף אנשים מהפורום שפוגעים בשלוות רוחם של הוותיקים זה טוב, לגיטימי ואפילו מקבל את תמיכת מנהל הפורום. אבל שרשור שובניסטי מחפצן על נשים לא זוכה אפילו לביקורת אחת. מביש!
 
להעיף אנשים מהפורום שפוגעים בשלוות רוחם של הוותיקים זה טוב, לגיטימי ואפילו מקבל את תמיכת מנהל הפורום. אבל שרשור שובניסטי מחפצן על נשים לא זוכה אפילו לביקורת אחת. מביש!
אמיר
זה לא שרשור שוביניסטי
היו כמה פוסטים כבדיחה
מפה ועד החפצה הדרך ארוכה
אגב אם יש לך גישה לקבוצת פייסבוק שנקראת מאמצחיק
תראה איך הן קורעות לנו את הצורה שם
 
להעיף אנשים מהפורום שפוגעים בשלוות רוחם של הוותיקים זה טוב, לגיטימי ואפילו מקבל את תמיכת מנהל הפורום. אבל שרשור שובניסטי מחפצן על נשים לא זוכה אפילו לביקורת אחת. מביש!
אין פה שום פגיעה באף אישה, אין פה חיפצון והשאיפה לפוליטיקלי קורקט בכל דבר היא הרעה החולה של החברה. אז בהומור פותח השירשור כתב שלמצוא רמקול יותר קשה מלבחור אישה, תראה כמה רחוק הלכת רק כדי למצוא את הפסול בכותרת עם חיוך, כותרת לפוסט על חיפוש רמקול, כלום לא יותר מזה…
 

להעיף אנשים מהפורום שפוגעים בשלוות רוחם של הוותיקים זה טוב, לגיטימי ואפילו מקבל את תמיכת מנהל הפורום. אבל שרשור שובניסטי מחפצן על נשים לא זוכה אפילו לביקורת אחת. מביש!
כל מבט, כל התייחסות לקבוצה, כל דבר שהוא לא אני, הוא חיפצון. כשדיברת על אנשים שמעיפים אנשים אחרים מהפורום חיפצנת אותם, כי ביטלת את האישיות שלהם וכל התכונות שלהם ורק התייחסת לעובדה שהעיפו אנשים מהפורום.

ניסיון להתנקות מהחיפצון משול לניסיון להתנקות מהחיים.
 
והשאיפה לפוליטיקלי קורקט בכל דבר

זה אפילו לא פוליטקלי קורקט.. זה "איתות מעלותיך" או איך שלא מתרגמים לעברית virtue signaling.
זו דרך די עצלנית לאותת לזולת בדבר עליונותך המוסרית.
אנשים חלשים לפעמים טועים לחשוב שזה יעזור להסיט מהם את ההמון הפרוגרסיבי המוסת נגד הפשע האולטימטיבי בלהיות גבר, סטרייט, לא צעיר אשר מוצאו ממדינה מצליחה.
 
אני מאמין שהחברים ופותח השרשור לא התכוונו להחפיץ אף אדם
שמע ממני אמיר ''לקחת הכל בצורה טובה ולא להיות ריגשי ולהפגע
מסתם דברים''
 

אומר כי מי שמאשים בשוביניזם טועה ולא רק.
אין שום דבר שוביניסטי בפוסט עצמו.
האיזכור של אשתי שתחייה מתייחס רק לכך שבתהליך בחירת הרמקול בו היא השתתפה באופן די פעיל היא שמה את הדגש על הצבע והגודל.
נו, אז מה? חשוב לה שהרמקול יתאים לסלון בדיוק כמו שחשוב לה שהארונית והספה יתאימו לבית.
וגם לי זה נושא נחשב אם כי איכות הסאונד הייתה ועודנה העיקר.
מסתבר, להפתעתי המוחלטת, שיש הבדלי גישה העדפה וחשיבות בין גברים לנשים. לא להאמין שזה קיים.
עיתוני הנשים מלאים באופנה קוסמטיקה תכשיטים ובישולים. עיתוני הגברים במכוניות משקאות חריפים וכדורגל.
כנראה שהעורכים יודעים משהו נשגב מבינתנו.
ובאופן נשגב מעיניי כמעט ואין נשים בחנויות ההי אנד וגם לא בפורום הזה.
ומה רע בכותרת של הפוסט - לבחור רמקול קשה יותר מאישה - כותרת שהיא הומוריסטית לחלוטין.
הפוליטיקלי קורקט היא דת שאוסרת לצחוק קצת. ואם נתמכר לדת או כת זו יתברר שאסור לצחוק על עדות על מגזרים על נטיות - ולא תשארנה לנו בדיחות.
ואם הייתי כותב שלבחור רמקול קשה יותר מגבר, זה היה מרצה מישהו ?
מביש. כתב, ולא רציתי לומר שהפוסל במומו פוסל.
אנחנו כאן כדי להחליף ידע וליהנות. ומותר לתבל את הדברים והנתונים, שגם ככה הם די יבשים, בקצת הומור.
ותתקנו אותי אם אני טועה.
אבל בנועם בבקשה ואם לא קשה לכם אז גם בקצת בהומור, בינתיים זה לא הרג אף אחד.
 
להעיף אנשים מהפורום שפוגעים בשלוות רוחם של הוותיקים זה טוב, לגיטימי ואפילו מקבל את תמיכת מנהל הפורום. אבל שרשור שובניסטי מחפצן על נשים לא זוכה אפילו לביקורת אחת. מביש!
סמוך עלי אמיר שאם היה זכר ולו הקטן ביותר למשהו שובניסטי בדיון הזה, בסגנון או בדברי ו/או נימת פותח השרשור התגובה הייתה מגיעה בן רגע. אומנם לא לקחתי חלק בדיון, אך אני עוקב אחריו באופן תדיר וקבוע. מעבר לכך, פותח השרשור אף התייחס לחלקה הפעיל של בת הזוג בתהליך אז על אחת כמה וכמה. וכן, הכותרת היא ברוח הומור קליל. אז כן, יש כאלה שתהליך בחירת רמקול קשה להם יותר מאשר למצוא התאמה עם בן/בת זוג. אין כאן שום פסול.
בנימה זו, תודה על ההערה ותשומת הלב. היה בטוח שהכל בסדר כאן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור