לבחור רמקול קשה יותר מאשה


קצת באיחור אני רוצה לציין שבשנה האחרונה החלפתי את כל הציוד למעט הפטיפון ואני מאוד מרוצה.


זהו???
אחרי כל דברי ההלל והשבח הפיאגה הוחלפו, או שפיספסתי כאן משהו?
מה בסט החדש, ולמה?
 

זהו???
אחרי כל דברי ההלל והשבח הפיאגה הוחלפו, או שפיספסתי כאן משהו?
מה בסט החדש, ולמה?
היי
כתבתי בפוסט הזה שהרמקולים spendor d7 הוחלפו ל piega 711.
המגבר הוחלף מאוחר יותר ל - soulution 511+530
בחצי השנה האחרונה אין החלפות...
 
תתחדש (ורד)

תיארתי לעצמי שזה יגיע. לטעמי, כל המקינטושים ששמעתי (לא וינטאג') התגלו מגברים סתמיים ואפילו סתומים. לא מכיר מספיק את הסולושיין, אני די בטוח שהוא מפיק מהרמקולים הרבה יותר מקודמו.


תתחדש, יופי של רמקולים ונהנתי לקרוא עכשיו את כל הפוסט מההתלבטות בהתחלה ועד לקבלת ההחלטה על הפיאגה.
(ההימור שלי מההתחלה היה שגם המגבר יוחלף....).
השאלות שלי: האם הפיאגה באמת מספיק גדולים וממלאים לך את כל החלל? האם מדובר ב 100 מ"ר פתוחים לגמרי - חלל אחד פתוח, או שיש בחלל בכ"ז אזור "מתוחם" קטן מ 100 מ"ר?
 
נערך לאחרונה ב:
בגדול - התשובה כן. הפיאגה עושים עבודה טובה. ממלאים את החלל. לא מדובר ב- 100 מר פתוחים לגמרי. הסלון הוא נישה של 40 מר אבל פתוח לעוד 60.
כמובן שאין רמקול מושלם. חסר לי קצת פירוט בגבוהים.

כעת מחפש סטרימר דאק שיחליף את ה מון 380d .
 

נערך לאחרונה ב:
אתמול שמענו פוקל אוטופיה מחוברים למגבר karan
650w clsss a
אצל שי בפריק קונטרול בבאר שבע
חוויה של צליל
הבוקר התקשר אלי שי וסיפר שהרמקולים עדיין לא עברו ברייק אין...
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור