LCD כתמים לבנים במסך

  • פותח הנושא פותח הנושא ronidrum
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronidrum

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
היי
יש לי כתמים לבנים במסך (מצ"ב תמונה)
מישהו יודע מה זה??
זה בא והולך ,פעם רואים ופעם לא
תשובתכם בבקשה
 

תמונות מצורפות

  • 2012-12-15 11.29.40.jpg
    2012-12-15 11.29.40.jpg
    KB 92.6 · צפיות: 584
  • 2012-12-13 20.04.32.jpg
    2012-12-13 20.04.32.jpg
    KB 100.5 · צפיות: 545
האם זה קורה בכניסה ספציפית למסך או בכולן? (כניסת ממיר, סטרימר, נגן DVD וכו')
 
הצפייה העיקרית שלי במסך היא רק דרך הממיר בכניסת HD ,ויש לציין שהחלפתי כבל HD חדש,גם בכבל הקודם היתה לי התופעה הזו.
 
צריך לוודא שזה לא קשור לכניסה הספציפית או לממיר. נסה להחליף כניסה במסך וגם לחבר מקור וידאו נוסף.
 

דרך אגב לא ציינתי ,שכבר הוחלף לי מסך לחדש בגלל אותה תופעה
 
2013-02-11 21.45.12.jpgתמונה עדכנית מעכשיו (פשוט מדכא)
 

תמונות מצורפות

  • 2013-02-11 21.45.12.jpg
    2013-02-11 21.45.12.jpg
    KB 93.4 · צפיות: 519
מבאס. אין מנוס מהפעלת האחריות שוב...
 

פשוט מבאס,אבל אני בהחלט יעשה זאת
תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור