R ronidrum חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 11/2/13 #1 היי יש לי כתמים לבנים במסך (מצ"ב תמונה) מישהו יודע מה זה?? זה בא והולך ,פעם רואים ופעם לא תשובתכם בבקשה תמונות מצורפות 2012-12-15 11.29.40.jpg KB 92.6 · צפיות: 584 2012-12-13 20.04.32.jpg KB 100.5 · צפיות: 545
היי יש לי כתמים לבנים במסך (מצ"ב תמונה) מישהו יודע מה זה?? זה בא והולך ,פעם רואים ופעם לא תשובתכם בבקשה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/2/13 #2 האם זה קורה בכניסה ספציפית למסך או בכולן? (כניסת ממיר, סטרימר, נגן DVD וכו')
R ronidrum חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 11/2/13 #3 הצפייה העיקרית שלי במסך היא רק דרך הממיר בכניסת HD ,ויש לציין שהחלפתי כבל HD חדש,גם בכבל הקודם היתה לי התופעה הזו.
הצפייה העיקרית שלי במסך היא רק דרך הממיר בכניסת HD ,ויש לציין שהחלפתי כבל HD חדש,גם בכבל הקודם היתה לי התופעה הזו.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/2/13 #4 צריך לוודא שזה לא קשור לכניסה הספציפית או לממיר. נסה להחליף כניסה במסך וגם לחבר מקור וידאו נוסף.
R ronidrum חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 11/2/13 #5 דרך אגב לא ציינתי ,שכבר הוחלף לי מסך לחדש בגלל אותה תופעה
R ronidrum חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 11/2/13 #6 תמונה עדכנית מעכשיו (פשוט מדכא) תמונות מצורפות 2013-02-11 21.45.12.jpg KB 93.4 · צפיות: 519
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/2/13 #7 מבאס. אין מנוס מהפעלת האחריות שוב...