כל אחד והמסע שלו


arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
תודה גיא.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113

תקציר (תודה ל GPT):​

הכותב טוען שצריך להשקיע מאמץ רב כדי להשיג חווית שמע אודיופילית איכותית.

הוא מדגיש את החשיבות של:


  • האזנה לתוכן איכותי: לא להתפשר על תוכן באיכות נמוכה, גם אם הוא זמין בקלות.
  • התאמת המערכת לחדר: יש לקחת בחשבון את גודל החדר, האקוסטיקה שלו ותכונות המערכת.
  • האזנה ביקורתית: ללמוד לזהות פגמים בצליל ולשפר אותם.
  • התמקדות בתוכן ולא בציוד: המטרה היא להנות מהמוזיקה, לא מהמכשירים.
  • השקעה בפרטים הקטנים: שינויים קטנים יכולים להוביל לשיפורים משמעותיים באיכות הצליל.
  • טיפול בהדהודים בחדר: הדף מיותר יכול לפגוע באיכות הצליל.
  • יצירת במה קולית רחבה ועמוקה: המוזיקה צריכה למלא את החלל ולא להישמע מנקודה אחת.
  • שמירה על איזון טונאלי: צליל צריך להיות חם, ונעים לאוזן רק במידה והוקלט ככזה על המדיה.
  • הימנעות מצליל סינתטי או מונוטוני: המוזיקה צריכה להיות מגוונת ומעניינת.
הכותב מסכם ואומר שעם השקעה ומאמץ ניתן להשיג חווית שמע אודיופילית שהיא הרבה יותר מסתם האזנה למוזיקה.
כל הכבוד ל-ChatGPT. אם זה באמת הסיכום, אפשר לראות שיש כאן בדיוק אפס חידושים, והכל קלישאות.

אבל לא נראה לי שזה הסיכום, המקור הרבה יותר הזוי מזה.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,422
מעורבות
1,025
נקודות
113
תודה גיא.

השאלה הייתה איך משיגים את זה .
ומה זה צליל מאוזן .מה זה אומר ?

אודי ביקש מקור לסאונד טבעי ( יעני מאוזן ) ומי אמר את זה ומה זה אומר מאוזן .

אילו היו השאלות .

אני שאלתי מה הדרך שלו ומה ההגדרות שלו .

מאוזן יש רק אחד . זה לא עניין של דעה .
אבל את זה אני אומר .

רוצה לשמוע מה אודי אומר
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
22
נקודות
8
שמעתי כבר מספיק מערכות ״ מאוזנות״ שבעליהם משוכנעים שיש להם פלא ,בבית,אני כבר מזמן הפסקתי לרדוף אחרי נאמן למקור או איזה שהיא דייקנות בהתאם לגרף ,גם התגובות שלעיתים מקבל לא בדיוק רלוונטיות בשבילי ,הדבר העיקרי שמעניין אותי בעיקר הוא דינמיקה מטורפת וגודל במה עצום , לא שהטונליות לא מעניינת אותי , אבל במה בגודל של תיאטרון בובות וגבוהים מצטלצלים כשהזמר בגובה מטר זו חרה של מערכת בעיני , האם ניסיתם פעם לשמוע זמר עם ראש בימתי של לויתן כחול ,
ֿמקבל קריאות מחברים ( יש יו״ר מדי מיד בס , חסרים לי גבוהים ועד ) ,רק מה , יעמידו הרמקולים שלהם פה , הם יפלו כשאני מפעיל שלי ,ולי דווקא חסר מיד בס אצלם , שהוא לפחות בשבילי חשוב מאוד , תקשיבו פעם לסקסופון או לפסנתר כנף ,מה זה הרזון המדויק, זה בערך כמו ללכת למיטה עם בובה מתנפחת, מציע לכם להתפרע ככל שתוכלו ותפסיקו עם המרדף חסר התוחלת אחרי דיוק ,שבו במועדון גז בשולחן עגות ותזמינו לאכול , שם יש דיוק , לא אין ! יש רק את גודל הכלים החיים וזה תענוג .
אם כלי או זמר אמור להשמע כמו סרדין והוא נשמע כמו לוויתן אז מה הטעם בכלל
אתה רוצה לשמוע את הדברים בדיוק כמו שגם הוקלטו
זה כמו לראות סרט עם כל ההגדרות במסך על מקסימום שזה בכלל לא כמו הבמאי רצה שתראה אותו
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
אם כלי או זמר אמור להשמע כמו סרדין והוא נשמע כמו לוויתן אז מה הטעם בכלל
הטעם הוא פשוט -- הנאה!


אתה רוצה לשמוע את הדברים בדיוק כמו שגם הוקלטו
לא לא לא, אל תתבלבל -- אתה, @Audiofile, רוצה לשמוע את הדברים בדיוק כמו שגם הוקלטו.
שניצל, ואחרים, כולל אותי, רוצים לשמוע את הדברים בצורה שגורמת לנו את ההנאה המירבית.


זה כמו לראות סרט עם כל ההגדרות במסך על מקסימום שזה בכלל לא כמו הבמאי רצה שתראה אותו
את מי מעניין מה הבמאי רצה? לא רואים סרט ולא מאזינים למוזיקה כדי לְרָצות את הבמאי /ואו המבצעים ו/או המקליטים או כל גורם אחר שאינו הצופה/המאזין.

יש לציין שיש כאלה שהמחשבה (שבדרך כלל היא שגויה) שמה שהם שומעים במערכת שלהם זהה או קרוב למה ששמעו בחלל ההקלטה או באולפן העריכה היא מה שמסב להם הנאה, לא איך שהצלילים עצמם נשמעים. הם אוהבים את המחשבה על ההישג שלהם ביצירת דיוק מירבי, ע"י קניית הרכיבים הנכונים והכיוונונים המיוחדים שלהם, יותר מאשר איך ה"דיוק" הזה נשמע בפועל.
 
נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
הטעם הוא פשוט -- הנאה!



לא לא לא, אל תתבלבל -- אתה, @Audiofile, רוצה לשמוע את הדברים בדיוק כמו שגם הוקלטו.
שניצל, ואחרים, כולל אותי, רוצים לשמוע את הדברים בצורה שגורמת לנו את ההנאה המירבית.



את מי מעניין מה הבמאי רצה? לא רואים סרט ולא מאזינים למוזיקה כדי לְרָצות את הבמאי /ואו המבצעים ו/או המקליטים או כל גורם אחר שאינו הצופה/המאזין.
אם אין כללים ברורים לאיך סאונד אמור להשמע וכל אחד שיהנה ממה שטוב לו ענק,קטן רזה עבה ציפור סרדין וכו...אז למה לטפל בחדר אם אפשר להנות גם מחדר מחורבן,אפשר להנות מסאונד מלוכלך ,אפשר להנות מסאונד חרקירי הכל טוב...
אז בבקשה ממך פחות לזגזג..
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
זה נקרא "פוליטיקלי קורקט" ;)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
אם אין כללים ברורים לאיך סאונד אמור להשמע וכל אחד שיהנה ממה שטוב לו ענק,קטן רזה עבה ציפור סרדין וכו...אז למה לטפל בחדר אם אפשר להנות גם מחדר מחורבן,אפשר להנות מסאונד מלוכלך ,אפשר להנות מסאונד חרקירי הכל טוב...
אז בבקשה ממך פחות לזגזג..
רוב האנשים אוהבים צליל "טבעי" במידה זו או אחרת. חלק גדול מתוכם גם אוהב הדגשת באס קטנה (ע"ע עקומת הארמאן).

רק מיעוט טורחים לטפל בחדר, ואלה שעושים זאת, כנראה רוצים סאונד "טבעי" או ואריאנט שלו, אז עבורם יש טעם ברור.

לא הרבה אוהבים סאונד "מלוכלך", לפחות לא הרבה אודיופילים, אלא אם הם חסרי ניסיון ולא מכירים משהו אחר, ואלה כנראה לא יטרחו לטפל בחדר.

אבל אם יש כאלה שאוהבים סאונד שאינו עונה לקריטריונים שלך, למה לדעתך הם צריכים להתאים את עצמם לקריטריונים האלה?

אין כאן שום זיגזוגים. עשרות פעמים כתבתי שמי שאוהב סאונד אחר מהרגיל -- שיהנה!
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
אם אין כללים ברורים לאיך סאונד אמור להשמע וכל אחד שיהנה ממה שטוב לו ענק,קטן רזה עבה ציפור סרדין וכו...אז למה לטפל בחדר אם אפשר להנות גם מחדר מחורבן,אפשר להנות מסאונד מלוכלך ,אפשר להנות מסאונד חרקירי הכל טוב...
אז בבקשה ממך פחות לזגזג..
השאלה מה זה כללים משה?

אני דווקא חושב שצריך לתקוף את זה מכיוון הבעיות, כי אם הכל טוב ואין בעיות חריגות, אז שוב נכנסים לעניינים של טעם, הרומנטיקה של האחד זה המונוטוניות והטונאליות השגויה אצל האחר.

התמונה שעולה בבירור מהשרשור הזה, שיתכן מצב ובו יישבו 2 אודיופילים סופר מנוסים על הספה וכאשר הם יתבקשו לרשום על דף נייר מה חוות דעתם על המערכת לה הם מקשיבים (ולא להגיד אותה בקול , על מנת למנוע סוג של השפעה פסיכולוגית) הרי בסבירות גבוהה יכולות להיות כאן דיעות הפוכות, ברמה של מצוין/רפרנס לעומת -עלוב/מציק/טורדני.

יהיה קל יותר, אם הם יתבקשו לרשום על בעיות הקיימות בסאונד לו הם מקשיבים.

בעיה של באס, אמורה (לפחות על ידי אוזניים מנוסות)להיות קלה לאבחנה וברגע שיש בעיה של באס= כל הסאונד שבור.

רן
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
22
נקודות
8
יש2 סוגים של אודיופילים
כאלה שרוצים לשמוע את המוזיקה As The artist intended ללא מיליגרם של שינוי מאיך שמי שיצר את התקליט באולפן שמע אותו
ויש כאלה שרק רוצים סאונד שנעים להם
האמת לא מבין בכלל את הסוג השני
כי כל המטרה של התחביב הזה היא לשמוע את הדברים כמו שהם הוקלטו כי זה הדבר הקרוב ביותר לכוונת האמן וזה המוזיקה בצורתה הטהורה ביותר.
אחרת נשמע בסאונד בר שמעוות את הכל
אכן הסאונד מאוד נעים עם מלא באס אבל לא קרוב לאמת
בגלל זה אגב אף אחד לא צופה בסרט עם הצבעים על המקסימום ובהירות על מקסימום .
זה כמו לאכול הכל עם סוכר.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,422
מעורבות
1,025
נקודות
113
התמונה שעולה בבירור מהשרשור הזה, שיתכן מצב ובו יישבו 2 אודיופילים סופר מנוסים על הספה וכאשר הם יתבקשו לרשום על דף נייר מה חוות דעתם על המערכת לה הם מקשיבים (ולא להגיד אותה בקול , על מנת למנוע סוג של השפעה פסיכולוגית) הרי בסבירות גבוהה יכולות להיות כאן דיעות הפוכות, ברמה של מצוין/רפרנס לעומת -עלוב/מציק/טורדני.
אחד יגיד שבור
שני יגיד מלא באס
שלישי יגיד אין באס .

זה קורה כל הזמן .

מה הפתרון ?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
אחד יגיד שבור
שני יגיד מלא באס
שלישי יגיד אין באס .

זה קורה כל הזמן .

מה הפתרון ?
אם אין הסכמה על איכות הבאס ו/או בעיות הקשורות עימו, אז אנחנו בבעיה קשה, כי לכאורה זה הדבר הכי בסיסי והכי קל לאבחנה.

אני לא מתייחס לכמות של באס כי זה שוב זולג קצת לטעם: לאחד חסר הגוף ולשני אין מספיק מיתרים.

אבל איכות הבאס, תקינות הבאס ריספונס... לא יכולה ואסור (מילה קצת חזקה..) שתהיה במחלוקת.

רן
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
היכן האיזון העדין בין כמות הבאס (גוף לעומת מיתרים) מתבטאת במדידה אם לא בעקומת המטרה?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
היכן האיזון העדין בין כמות הבאס (גוף לעומת מיתרים) מתבטאת במדידה אם לא בעקומת המטרה?
נכון, בגלל זה מדובר בטעם.

אין בעיה בלחיצת כפתור לשמוע יותר מיתרים, או יותר גוף ואף אחד לא יידע להגיד מה "נכון" יותר, אלא לאיזה מהאופציות הוא מתחבר יותר.

הבאס ריספונס יהיה קשור לאחידות, לאותו קוו רציף בין הנקודות.

רן
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
22
נקודות
8
נכון, בגלל זה מדובר בטעם.

אין בעיה בלחיצת כפתור לשמוע יותר מיתרים, או יותר גוף ואף אחד לא יידע להגיד מה "נכון" יותר, אלא לאיזה מהאופציות הוא מתחבר יותר.

הבאס ריספונס יהיה קשור לאחידות, לאותו קוו רציף בין הנקודות.

רן
איזה רמקולים יש לך?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
כי כל המטרה של התחביב הזה היא לשמוע את הדברים כמו שהם הוקלטו כי זה הדבר הקרוב ביותר לכוונת האמן וזה המוזיקה בצורתה הטהורה ביותר.
זו אולי המטרה של התחביב עבורך.

עבור בני אדם רציונליים, מטרת ההאזנה למוזיקה אינה לשחזזר איזשהם צלילים כפי שהיו בעבר בצורה מדוייקת, כשהנאה, אם קיימת, היא רק תופעת לוואי, אלא ההנאה מהאזנה למוזיקה ו/או מהסאונד היא היא המטרה. ובהינתן שההנאה היא המטרה, אני לא רואה שום סיבה למה להגדיר כללים איך אנשים צריכים ואמורים ליהנות. כל אחד לא רק רשאי ליהנות בדרך שלו, אלא שממש כדאי שזה מה שהוא יעשה.

לפי הלוגיקה שלך, השלב הבא יהיה להגדיר איך ולמה בדיוק צריך לעשות סקס: מגדירים שהמטרה היא לעשות ילדים, כשהנאה, אם קיימת, היא רק תוצאת לוואי, ושהתנוחה המיסיונרית היא התנוחה הטבעית, וככה צריכים לעשות, רק בזמן ביוץ, ובמקרי עקרות של לפחות אחד משני הצדדים, בגילאים מתקדמים, ובמקרי חד-מיניות בכלל אין טעם. סתם סקס למען הנאה זו לא "האמת".


אחרת נשמע בסאונד בר שמעוות את הכל
אכן הסאונד מאוד נעים עם מלא באס אבל לא קרוב לאמת
ה"אמת" מעניינת אותך, אבל לא את כולם. עובדה!
חוצמזה, זה לא מדוייק לקרוא לזה "אמת", אלא "קירבה למה שהיה במציאות"..

לי זה נראה לגמרי טיפשי לרדוף אחרי הקירבה הזו, כי:
  1. אף אחד לא מתלונן על כך שסרטי קולנוע אינם משחזרים מציאות כפי שצופה אמיתי היה רואה ושומע, אלא זו צורת אמנות בזכות עצמה, שאינה עוסקת בקירבה למציאות, אלא מאפשרת הרבה מעבר למציאות. למה דווקא באודיו צריך לשאוף לקירבה למציאות?

  2. כאמור, רוב ההקלטות בכלל לא מנסות לשמר את מה שהיה כפי שהיה ממקום שבו היו יכולות להיות אולי אוזני מאזין. משתמר משהו שמורכב מהרבה מיקרופונים שממוקמים במקומות שאף מאזין לא שומע מהם, ולאף אחד אין מספר כזה של אוזניים, ואת כל זה מערבבים לפי מה שבא לאיזשהו טכנאי, שעושה משהו בהסתמך על הסאונד שהוא שומע ממערכת לא ידועה באקוסטיקה לא ידועה.

  3. לנגן את התוצאה אינו בחזקת "לשחזר" משהו, כי "לשחזר" זה ליצור מחדש משהו שהיה, אבל המשהו הזה מעולם לא היה במציאות באף נקודה במרחב ובזמן, אז אין משמעות מיוחדת לשמור על דיוק במשהו שמראש אינו מציאותי

  4. בעצם אפילו לשמוע בווליום שונה ממה ששומעים במציאות משנה את כל חווית הצליל. ע"ע עקומות פלאטשר/מאנסון, אבל בשום מקום לא משתמרת העוצמה המקורית, מה גם שההקלטה אינה ממקום ספציפי שבו אפשר היה למדוד אותה.

  5. בגלל ריבוי ומיקום המיקרופונים, בהקלטה משתמרים הרבה יותר פרטים ממה שאפשר לשמוע במציאות. רוב האודיופילים נהנים מהפרטים האלה, למרות שאינם "אמת" ואינם "קירבה למה שהיה במציאות". לדעתי, עודף הפרטים האלה, שיכול לכלול גם קווים מוזיקליים שבהאזנה מציאותית הם בלתי שמיעים, הם תוספת גדולה לכייף. מי אמר שצריך להיות מוגבלים ע"י המציאות? מהקלטות אפשר לקבל יותר משאפשר במציאות, כמו בקולנוע.
 
נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
השאלה מה זה כללים משה?

אני דווקא חושב שצריך לתקוף את זה מכיוון הבעיות, כי אם הכל טוב ואין בעיות חריגות, אז שוב נכנסים לעניינים של טעם, הרומנטיקה של האחד זה המונוטוניות והטונאליות השגויה אצל האחר.

התמונה שעולה בבירור מהשרשור הזה, שיתכן מצב ובו יישבו 2 אודיופילים סופר מנוסים על הספה וכאשר הם יתבקשו לרשום על דף נייר מה חוות דעתם על המערכת לה הם מקשיבים (ולא להגיד אותה בקול , על מנת למנוע סוג של השפעה פסיכולוגית) הרי בסבירות גבוהה יכולות להיות כאן דיעות הפוכות, ברמה של מצוין/רפרנס לעומת -עלוב/מציק/טורדני.

יהיה קל יותר, אם הם יתבקשו לרשום על בעיות הקיימות בסאונד לו הם מקשיבים.

בעיה של באס, אמורה (לפחות על ידי אוזניים מנוסות)להיות קלה לאבחנה וברגע שיש בעיה של באס= כל הסאונד שבור.

רן
רן פשוט הצגתי את משנתו החדשה נכון להיום של עמיר בה הוא אומר שבעצם שום דבר לא חשוב מלבד ההנאה האישית וזה לא משנה אם הסרדין הוא בגודל לווייתן העיקר שבסוף נהנים.
לדעתי ברגע שאתה חושב שאפשר להנות מסאונד מציק, מלוכלך ובגודל של מגרש הרקדות, זה כבר לא סאונד היי אנד.
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
בנימה אישית ..

אני קצת חושב שהפוסט הזה איבד את הפוקוס שלו , אני חושב שתהליך דומה קורה גם בפוסטים אחרים
הפוסט הזה נקרא "כל אחד והמסע שלו" , זהו פוסט שמספר שלכל אחד יש את המסע שלו באודיו
אני חושב שחלק מהאנשים לא הפנימו שלכל אחד יש את המסע שלו ואת האמת שלו

לחלק מהאנשים המסע הזה מערב מדידות עם מיקרופון מכויל התעסקות עם עקומות מטרה , וקריאה של גרפים
לחלק מהאנשים המסע הזה מערב את הריגוש של האזנה לציוד חדש וניסיון וטעיה עד שמגיעים לאן שרוצים

לחלק מהאנשים , למשל לי , התחביב הזה מזמן היכרות עם אנשים מקסימים אחרים שאחרת לא הייתי מכיר
אני מוצא זמן איכות בהקשבה למערכת שלהם , ולמוזיקה שהם שומעים ,ולדרך שהם עברו , ולקפה שהם שותים
וזה חלק מהקסם של התחביב הזה

אני חושב שהפוסטים האלה די מהר גולשים לפוסטים של אנשים שיש להם תפיסות עולם שונות בנושא
וכל אחד מנסה לשכנע את השני , ומתוסכל שהוא לא מצליח , אז מנסה שוב ושוב , אבל זה חסר סיכוי

מניסיוני בחיים , הרבה פעמים שמישהו שיושב מולי חושב אחרת , חבל על האנרגיה לשכנע אותו
וזה לא משנה מה הנושא , זה יכול להיות נושא פוליטי , דתי , מדעי , או ספורטיבי או כל מה שתרצו

המון פעמים ישבתי עם אנשים שחושבים אחרת ממני , וניסיתי להסביר להם שהם טועים
ונתתי להם את כל הטיעונים , והייתי בטוח שהבעיה היא בזה שאני לא מסביר את עצמי טוב מספיק
ואם אסביר ואנמק בצורה יותר ברורה הוא יבין , אבל זה לא עובד ככה .. ולמדתי לשחרר

זה כמו להסביר לאדם מאמין שהוא טועה והאמת נמצאת בחילוניות , או ההיפך , זה לא ילך , חבל על המלל ..
זה כמו לנסות להסביר למעריץ של רונלדו , למה מסי טוב יותר, אין טעם , הוא לא יבין
זה כמו להסביר למי שמאמין בדעות של בן גביר שיאיר גולן צודק או להיפך
זה כמו להסביר לכלב שלי את חוקי ניוטון , זה חסר סיכוי , אם יהיה לי מזל הוא יקשקש בזנב ונרד ביחד לגינה..

הפוסט הזה נקרא "כל אחד והמסע שלו" , זהו פוסט שמספר שלכל אחד יש את המסע שלו באודיו
הניסיון של כל אחד והדרך שהוא עשה זה שלו ,אני סיפרתי על הדרך שלי , אולי חלק נהנו לקרוא
אולי חלק התחברו , אולי חלק חשבו שזה שטויות , אולי לחלק זה יתן השראה לעשות שינוי
ואולי זה לא יעשה שום שינוי , אין לי מושג , אני יודע רק שאני נותן המון כבוד לאנשים אחרים ולמסע שלהם

אני יודע שלמדתי המון מהניסיון של רן מויאל ואיסי בפתרון של הDRC
וחקרתי את הנושא , והלכתי בדרך שלי שם , אני יודע שיש גם דרכים אחרות
אני מודה להם שפתחו את עיני ללכת בכיוון הזה

יש גם אנשים כמו ארי ודני בכור וגיא דנוך שמגיעים מכיוון אחר
ולא מתעסקים בגרפים ועקמות מטרה אלא הם משתמשים בידע העצום שלהם
ובניסיון שלהם ליצור סינרגיה של רכיבי יד 1/2 והתוצאות שלהם מרשימות מאד

ויש אנשים שבשבילם המערכת זה כמו רולקס , וזה סמל לשופוני
והם קונים מערכות שכולם בסלון יראו שיש להם דאגוסטינו חתיך
והם אוהבים את סמל הסטטוס הזה , וגם את הסאונד שלו וזה בסדר גמור

כל אחד עם הדרך שלו , אין נכון ולא נכון , הכל בעיני המתבונן
אני סיפרתי על הדרך שלי ועל המסע שלי , מי שרוצה להתחבר סבבה
ומי שחושב שאני טועה ורוצה ללכת בדרך אחרת , זה נהדר , האמת לא נמצאת רק אצלי

אני חושב שאני קורא את הפוסטים השונים , הצורך להצדיק גולש למלחמות של מהי האמת , ומהו הכיוון הנכון
וזה לעתים קרובות מדיי גולש לפסים אישיים , ולמקומות פחות נעימים ופוגעים וחבל
כי מהות הפורום היא להראות שאודיופיליה זה תחביב מרתק
ואנשים שונים הגיעו לתוצאות מאד מרשימות , בתקציבים שונים ובדרכים שונות
וזה הקסם שבדבר

תחשבו על מישהו שחושב להכנס לתחום הזה , ולא מכיר אותו , ונכנס לDTOWN כדי להתרשם וללמוד
ועובר על הפוסטים שלנו , עם יד על הלב , אתם חושבים שתרמנו לו משהו ? שזה עושה לו חשק כל ההתנגחויות ?
המטרה שלנו צריכה להיות להביא יותר אנשים לתחום הזה , להתאהב בזה

לגרום למישהו להיכנס לתחום ולהנות מלשבת בסלון שלו עם הכלב\חתול שלו ולהנות ממוזיקה טובה וסאונד טוב
אחרת כל הפוסטים וכל ההתנגחויות לא שווים כלום , זה סתם פטפוטי ביצים

או כמו שמישהו היטיב לומר זאת במקומי..

every-thinks-of-changing-world-not-himself-tolstoy-quote-poster_u-L-PXJKY80.jpg


רק בשורות טובות
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,237
מעורבות
2,746
נקודות
113
רן פשוט הצגתי את משנתו החדשה נכון להיום של עמיר בה הוא אומר שבעצם שום דבר לא חשוב מלבד ההנאה האישית וזה לא משנה אם הסרדין הוא בגודל לווייתן העיקר שבסוף נהנים.
היא לא חדשה. היא בת שנים רבות.

לדעתי ברגע שאתה חושב שאפשר להנות מסאונד מציק, מלוכלך ובגודל של מגרש הרקדות, זה כבר לא סאונד היי אנד.
Hi-End זהו כינוי לרמת הציוד, לא לצורת השימוש בו.

אפשר להשתמש בציוד Hi-End גם בצורות שאינן מקובלות אצל רוב האודיופילים שקונים ציוד Hi-End. למשל מה ש-@שניצל כתב ולא נראה לך.

ייתכן שאתה מתכוון ל-Hi-Fi, שזה משהו שונה לחלוטין, ושימוש יוצא דופן כזה בציוד, בין אם Hi-End ובין אם לא, אכן אינו Hi-Fi.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
רן
אתה מאמין שכלל הבעיות בסאונד על תחלואיו הם כתוצאה מבאס שבור. אז אני הציג לך את זה מזוית קצת אחרת. האם וכאשר בעיית הבאס נפתרה והוא מאוזן לעילא לא תתכנה עוד אלף ואחת בעיות בתוצאה. התשובה היא בהחלט כן, ויתרה מזאת גם בנוגע לבאס עצמו שניזון כמו שאר התדרים ממקור הגברה כבילה חשמל והס מלהזכיר שיכוכים ומיני פיצ'פקעס.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור