כינור

  • פותח הנושא פותח הנושא yeuda27
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אגב אפרופו k378
יש אותו בביצוע של אסיאתים. Ji young lim/dong hyek lim
כל היצירות שדובר בהן הן ממרכז הרפרטואר לכינור, ולרבות מהן יש אינספור ביצועים. יש הרבה "אסיאתים" ממש מצויינים.

המלצתי על הביצועים שזכורים לי כטובים ביותר שנתקלתי בהן במהלך הרבה שנים של השוואות ביצועים והקלטות. בחלק מהמקרים הזכרתי שני ביצועים, אבל בהרבה מקרים יש לאותה יצירה יותר משני ביצועים ברמה הגבוהה ביותר, שבה כבר אין "טוב יותר" אלא רק "שונה", וביום אחר אפשר להעדיף ביצוע אחר מהרמה הזו.

גם עם כל הצמצום יצאו די הרבה קטעים.
 
יש לי קטע עם יצירות של אסיאתים. הם פשוט אמנים מעולים וניתן למצוא לא מעט ביצועים מלאים ברגש ונשמה.

אתה אלוף עמיר.
כל הכבוד לך! שיהיה חג שמח וכשר.
 

יש לי קטע עם יצירות של אסיאתים. הם פשוט אמנים מעולים וניתן למצוא לא מעט ביצועים מלאים ברגש ונשמה.
אכן. אני לא בטוח שיותר מאשר אמנים מערביים -- או פחות -- אני פשוט לא מתעסק במוצא של האמנים :)
בטוח שאמנים כמו מיצוקו אוצ'ידה, יוג'ה ואנג, קיונג-וה צ'ונג, מאסאאקי סוזוקי ועוד הרבה אחרים הם בטופ.

אתה אלוף עמיר.
כל הכבוד לך!
תודה על המחמאות :) (ורד)

שיהיה חג שמח וכשר.
אצלי כשר בטוח שלא יהייה :)

אבל חג שמח ובריא גם לך ולכולם! :אצבע מורמת:לב::)
 
הי
יש לי אהבה גם לכנרים של פעם וגם לסאונד המיוחד רטרו של הכינורות.
דוגמא : מישה אלמן ו נתן מילשטיין .
הייתה תכנית בקול המוסיקה תור הזהב שהגיש אותה עיתונאי (שכחתי את שמו)
ששאבה אותי לתחום הקלאסי.
 
מועדים לשמחה.


עוד כנר אהוב עלי, דון האריס.


 

הייתה תכנית בקול המוסיקה תור הזהב שהגיש אותה עיתונאי (שכחתי את שמו)
ששאבה אותי לתחום הקלאסי.
רם עברון.

התכנית נקראה "דור הזהב- אמנים גדולים בהקלטות היסטוריות"
 
נערך לאחרונה ב:
רם עברון.

התכנית נקראה "דור הזהב- אמנים גדולים בהקלטות היסטוריות"
יש לי את הדיסק לצערי לא את התקליט
מתגעגע לרדיו הטרחני והנפלא הזה
 
נערך לאחרונה ב:
יש לי את הדיסק לצערי לא את התקליט
אכן זה הביצוע שבו הוא השתמש, עם הזיופים.

אני ממש לא מומחה לענייני תקליטי מונו וענטיקות, אבל עד כמה שהצלחתי למצוא, המקור הייה כנראה הייה סט של 4 תקליטי 78 שהוקלטו ב-1938.

הדיסק נשמע כמו הקלטה מהתקליטים. השאלה אם להצטער על זה שאין לך את התקליטים תלוייה, בין השאר, למעט האספקטים האספניים והנוסטלגיים, גם באפשרות שייש לך לנגן תקליטי 78, והאם הציוד שלך לצורך זה עדיף על פני הציוד שבו השתמשו להפקת הדיסק.

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg
 

אני מניח שהוציאו גם תקליטי 33.3 להקלטה זו.
מכיר מספר ביצועים ליצירה זו, הנ"ל מועדפת עלי.
זה הדיסק ברשותי...
Capture.JPG
 

תמונות מצורפות

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    KB 27.2 · צפיות: 245
אני מניח שהוציאו גם תקליטי 33.3 להקלטה זו.
אני פשוט לא מתמצא בענטיקולוגיה. שאלה איך נשמרו המאסטרים של ההקלטות, אם השתמשו כבר בטייפ מגנטי, שאז אפשר הייה אולי להפיק תקליט 33 סביר מזה, או שהייה צורך להקליט מה-78, שאז מה שקובע את האיכות של התקליט ושל הדיסק זה עד כמה ה-78 שמהם מקליטים הם במצב טוב, וכמובן איכות ציוד ההקלטה מה-78 ואיכות ה-transfer ל-LP או ל-CD.

אני רואה שעבור הדיסק שלך השתמשו ב-24 ביט, אבל לא בטוח שהשתמשו בהפחתת רעשים ע"י CEDAR כמו בדיסק הזה.

לא יודע מה עדיף. הניחוש שלי הוא שהפחתת רעשים משמעותית יותר מאשר תוספת לרזולוציה, אבל אין דרך לבדוק את זה.
 
 

תמונות מצורפות

  • 04595AA6-6305-4423-A3FF-F092CE14653F.png
    04595AA6-6305-4423-A3FF-F092CE14653F.png
    KB 496.9 · צפיות: 202

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור