כינור

  • פותח הנושא פותח הנושא yeuda27
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
565
מעורבות
394
נקודות
63
אהלן חברים.
אני מחפש המלצות לאלבומי מופת.
אלבומים, אומנים איכותיים שמנגנים על כינור.
קטעים ששווים לשמיעה במערכת.
 

מוזיקה קלאסית?
כינור עם תזמורת? עם פסנתר? לבד?
באיזה פורמאט? LP, CD, files/streaming?
אם סטרימינג, אז מאיזה אתר/ים?
 
 

אלה שלא עם חפץ:

הקונצ'רטו של בטהובן עם Oistrakh/Cluytens, ואם רוצים גירסה בכלי תקופה: Beths/Weil.
הקונצ'רטו של בראהמס: Repin/Chailly
הקונצ'רטי של פאגאניני: Accardo/Dutoit (במיוחד 1+2, אבל גם 3+4 נחמדים, 5+6 פחות)
ארבע העונות של ויוואלדי: Biondi
סימפוניה ספרדית של לאלו: Stern/Ormandy
קונצ'רטי של באך: From/Mortensen
קונצ'רטי של מוצארט (במיוחד 3-5 והסינפוניה קונצ'רטאנטה עם ויולה): Fischer/Kreizberg (אפשר גם Carmignola/Abbado)

סונאטות עם פסנתר:
בטהובן: Kremer/Argerich (אפשר גם Faust/Melnikov), במיוחד אופ. 24 "האביב", וגם אופ. 30/2 ו-30/3 ו-96. כזכור, ה"קרויצר" (אופ' 47) עם יאשה חפץ
מוצארט: Cooper/Podger, במיוחד K378+K379, K380, K304, K376+K377
בראהמס: אנסמבל "Modern Times 1800", כאן Ilia Korol & Natalia Grigorieva -- אין בטידל, רק ב-YouTube
פראנק+דביסי: Schwarzberg/Argerich גם אין בטידל, רק ב-YouTube: פראנק פרק 1, פרק 2, פרק 3, פרק 4; דביסי פרק 1, פרק 2, פרק 3 (ביצועים מאוד מיוחדים, שאפשר לא לאהוב אותם, או לאהוב אותם מאוד)
 
נערך לאחרונה ב:
מוזיקה קלאסית?
כינור עם תזמורת? עם פסנתר? לבד?
באיזה פורמאט? LP, CD, files/streaming?
אם סטרימינג, אז מאיזה אתר/ים?
בינתיים -- @yeuda27 -- מחכים לתשובות של איזה כיוונים מעניינים אותך
 

סליחה שלא מיקדתי.
אז קודם כל אכן לסטרימינג. Tidal
כינור עם פסנתר יכול להיות מדהים. מחפש קטעים עם עוצמה ורגש, כאלה שעושים צמרמורת למי שבאמת אוהב את הסגנון.
גם לבד זורם לי מאוד וכמובן תודה למי שהגיב והמליץ על קלאסית.
 
סליחה שלא מיקדתי.
אז קודם כל אכן לסטרימינג. Tidal
כינור עם פסנתר יכול להיות מדהים. מחפש קטעים עם עוצמה ורגש, כאלה שעושים צמרמורת למי שבאמת אוהב את הסגנון.
גם לבד זורם לי מאוד וכמובן תודה למי שהגיב והמליץ על קלאסית.
מצויין. אני מעריך שאת רוב הדברים יש בטידל. נמשיך מחר, אני הולך לישון...
 
https://www.channelclassics.com/catalogue/19503-Vivaldi-La-Stravaganza-12-Violin-Concertos/
אותה כנרית אלבום אחר (למעלה פספסתי) ואפשר להוריד dsd. הקלטה לא פחות ממושלמת.
 

אם גם תחום הג'אז מעניין אותך, אזי גראפלי.



גם סטאפ סמית'.





אם גם ג'אז רוק בא בחשבון.
פונטי !!

 
 

אם גם תחום הג'אז מעניין אותך, אזי גראפלי.



גם סטאפ סמית'.





אם גם ג'אז רוק בא בחשבון.
פונטי !!


ואוווווו חריףףףף.
מעניין גם מעניין. מרטן מתים על ג'אז
 
הקונצרטו של מנדלסון עם Jascha Heifetz אחד מזכרונות הילדות מהחיים "ההם" בתחילת שנות ה70 בברית המועצות עם פטיפון "אקורד" חרוש,שהמכסה היה גם הרמקול.:בכי: עמיר תודה על ההמלצות וידע רחב במוסיקה קלאסית,שאתה חולק איתנו. חג שמח ושמור על עצמך.:לב:
 

עשיתי פרוייקט והוספתי לינקים לשני פוסטי ההמלצות שלי (תגובות #5 ו-#6).
אם לא טעיתי בספירה, מדובר ב-28(!) הפניות, חלקם לפרקים ספציפיים כי היצירה לא הופיעה בשלמותה... :)

את רוב הביצועים מצאתי בטידל, ומיעוטם רק ב-YouTube.

יש לציין שברוב המקרים, איכות הסאונד, אם בטידל ואם ב-YouTube, נמוכה בהרבה מאיכות הדיסקים, שחלקם גם SACDs (היברידיים).

@yeuda27 -- אנא דווח מה אהבת ומה פחות :)
קח בחשבון שחלק מהיצירות דורשות יותר מהאזנה/שתיים כדי להתחבר אליהן ולמצות את מלוא יופיין.
 
נערך לאחרונה ב:
מצאתי בטידל עוד אלבום מעניין שנקרא...
Audiophile violin
כיף שיש הרבה חומר.
 
עשיתי פרוייקט והוספתי לינקים לשני פוסטי ההמלצות שלי (תגובות #5 ו-#6).
אם לא טעיתי בספירה, מדובר ב-28(!) הפניות, חלקם לפרקים ספציפיים כי היצירה לא הופיעה בשלמותה... :)

את רוב הביצועים מצאתי בטידל, ומיעוטם רק ב-YouTube.

יש לציין שברוב המקרים, איכות הסאונד, אם בטידל ואם ב-YouTube, נמוכה בהרבה מאיכות הדיסקים, שחלקם גם SACDs (היברידיים).

@yeuda27 -- אנא דווח מה אהבת ומה פחות :)
קח בחשבון שחלק מהיצירות דורשות יותר מהאזנה/שתיים כדי להתחבר אליהן ולמצות את מלוא יופיין.

תודה רבה עמיר.
אני בדיוק מאזין לקרמר ואלגריץ.
הקטע הראשון פגז!!!!! מעניין מה מצפה לי בהמשך:שתוי:
 

עשיתי פרוייקט והוספתי לינקים לשני פוסטי ההמלצות שלי (תגובות #5 ו-#6).
אם לא טעיתי בספירה, מדובר ב-28(!) הפניות, חלקם לפרקים ספציפיים כי היצירה לא הופיעה בשלמותה... :)

את רוב הביצועים מצאתי בטידל, ומיעוטם רק ב-YouTube.

יש לציין שברוב המקרים, איכות הסאונד, אם בטידל ואם ב-YouTube, נמוכה בהרבה מאיכות הדיסקים, שחלקם גם SACDs (היברידיים).

@yeuda27 -- אנא דווח מה אהבת ומה פחות :)
קח בחשבון שחלק מהיצירות דורשות יותר מהאזנה/שתיים כדי להתחבר אליהן ולמצות את מלוא יופיין.

אגב אפרופו k378
יש אותו בביצוע של אסיאתים. Ji young lim/dong hyek lim
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור