כיול LCD32A450 בחיבור למחשב.

  • פותח הנושא פותח הנושא ad112
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ad112

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, חיברתי את המסך הנ''ל למחשב, בחיבור NR.
באפשרויות כיול שmenu אין לי את כל האפשרויות שיש לי בחיבור HDMI אחר.
ז''א שכיול החדות והצבעים אין שם.

1. איך אני מכייל את המסך בחיבור למחשב?
2. לפי המדריך כיול זה לא רלוונטי אליי כי כיול צבע וחדות לא ניתן לעשות דרך הטלוויזיה בחיבור NR.
3. התכנים שאני רואה מהמחשב הם רק HD, איזה דיסק כיול מומלץ?
4. איך הדיסק כיול הנ''ל:
Hi-Definition Reference Disc - Order Now!
5. מהם השלבים לכיול הטלוויזיה דרך חיבור NR מהמחשב.

תודה רבה ., זה נורא חשוב לי כי התמונה מאוד דהויה וחסרת צבעים.
 

חיברת דרך VGA או HDMI ?
 
חיברתי דרך DVI - HDMI.
שאלות 1 + 2 מאוד חשובות ורלוונטיות, כי כרגע התמונה שרואים היא דהויה וחסרת חיים.

איך אני מכייל צבע וחדות בחיבור NR ללא אפשרות לכוון במסך בחיבור זה חדות וצבעים.
 
חדות אין מה לכוון ב-NR, זה כל הרעיון של לתת תמונה 1:1 מול מה שהמחשב מוציא.
האם ברגע שאתה עובר ל-NR מתבטלות האפשרויות בתפריט?

צבע, אתה יכול לכוון דרך המחשב, מהדרייברים של כרטיס המסך.
 

מתבטלות האפשרויות של חדות וצבעים.
החדות בכלל לא משהו, בחיבור HDMI אחר, יש את האפשרויות אבל המסך לא מלא, ז''א שיש מסגרת שחורה סביב התמונה בתצוגה בטלוויזיה.
הכרטיס מסך שלי הוא ATI, איפה אני מכוון.
 
איזה דגם של ATI ?
כנס ל- ATI CATALYST, יש שם הכל.
אם חדות הטקסט על המסך אינה טובה, משהו לא נכון בהגדרות.
 
HD2900PRO.
ליאור, ניסיתי הכל, התמונה על הפנים בNR! איפה משהו לא נכון בהגדרות.
חייב להיות משהו, לא רק לי יש את המסך הזה ולא רק אני חיברתי אותו למחשב בNR, איך אנשים מכיילים אותו שיצא להם תמונה טובה מהמחשב. אני משתגע, אני פשוט יושב שעות ולא מצליח, וגם לא נהנה מסרטים.
 

איזו רזולוציה הגדרת במחשב?
 
1360X768
כמו במפרט של המסך.
 
הי ad112 היתה לי את אותה הבעיה הפתרון בהגדרות הקטליסת. משום מה ב-ati החליטו שזה רעיון טוב שכרטיס המסך יעשה down scale כבררת מחדל, לכן אתה צריך להכנס להגדרות של הקטליסת ולשים את בורר ה הdownscale על 0%
 

wiseguy - איפה האפשרות להוריד את זה?
מה עוד כדאי לעשות?
הצבע והחדות על הפנים, איך כיילת?

ליאור, עדיין מחכה לתשובה
 
כנס לCatalyst control center בחר בadvanced , בעמודה של Graphics settings לחץ על + עליד המסך שלך (DTV) >בחר בscaling options ושנה אותו ל0 % זה אמור לסדר לך את הקטע עם המסגרת והתמונה הלא חדה.

נ.ב
חשוב שהמסך יהיה מחובר דרך HDMI2 ובהגדרות sharpness של המסך שים 0.
בקשר להגדרות צבע לא ממש שיניתי חוץ מלהחליש את הbacklight, תבדוק שהpicture mode במסך עומד על standart ולא movie או dynamic.

וספר אם זה הסתדר לך בסוף :)
 
אני כרגע לא בבית, אבדוק את זה כשאהיה בבית _אחה''צ_ אך לפני זה כמה דברים

1. כמוש רשמתי, אין לי את ההאפשרות בכלל לכוון את הsharpness דרך חיבור NR, זה מסומן באפור ולא ניתן להוריד או להגביר את הsharpness בחיבור NR.

2. כנ''ך לגבי צבע.

3. אתה צופה בתכני HD? אז למה לא כיילת את הצבעים?

4. איזה קטע יש לי עם המסגרת במסך?

5.
 

ניסיתי, זה מסומן על 0 בכל מקרה (ז''א שהחץ בצד הכי ימני) ומתחת יש לי ריבוע ריק ללא "V".
 
כמו שרשמתי, אני מחובר לHDMI 2.
איפה מצאת שם הגדרות למסך שלנו?

כיילת גם דרך המחשב?
 

איך התמונה בחיבור לכניסות HDMI האחרות?
 
ליאור שלום,
לא מובן לי אם למסך יש 3 כניסות HDMI, איך כרטיס המסך עושה בחירה איפה להעדיף תצוגה?
זה קשור ליצרנים שקבעו תקן שHDMI לחיבור מחשב,יהיה מספר 2,וכניסות 1ו3 לא יתמכו
בכל סוגי הרזולוציות למחשב?
תודה לעונים.
 

זה קשור לתכנון המסך, לא למחשב במקרה זה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור