שלום, חיברתי את המסך הנ''ל למחשב, בחיבור NR.
באפשרויות כיול שmenu אין לי את כל האפשרויות שיש לי בחיבור HDMI אחר.
ז''א שכיול החדות והצבעים אין שם.
1. איך אני מכייל את המסך בחיבור למחשב?
2. לפי המדריך כיול זה לא רלוונטי אליי כי כיול צבע וחדות לא ניתן לעשות דרך הטלוויזיה בחיבור NR.
3. התכנים שאני רואה מהמחשב הם רק HD, איזה דיסק כיול מומלץ?
4. איך הדיסק כיול הנ''ל:
Hi-Definition Reference Disc - Order Now!
5. מהם השלבים לכיול הטלוויזיה דרך חיבור NR מהמחשב.
תודה רבה ., זה נורא חשוב לי כי התמונה מאוד דהויה וחסרת צבעים.
באפשרויות כיול שmenu אין לי את כל האפשרויות שיש לי בחיבור HDMI אחר.
ז''א שכיול החדות והצבעים אין שם.
1. איך אני מכייל את המסך בחיבור למחשב?
2. לפי המדריך כיול זה לא רלוונטי אליי כי כיול צבע וחדות לא ניתן לעשות דרך הטלוויזיה בחיבור NR.
3. התכנים שאני רואה מהמחשב הם רק HD, איזה דיסק כיול מומלץ?
4. איך הדיסק כיול הנ''ל:
Hi-Definition Reference Disc - Order Now!
5. מהם השלבים לכיול הטלוויזיה דרך חיבור NR מהמחשב.
תודה רבה ., זה נורא חשוב לי כי התמונה מאוד דהויה וחסרת צבעים.