הטלווזיה היתה תלויה עד היום (3 שנים) על הקיר ואני נאלץ להעבירה לשידה אך אני מבין כי כנראה נאבד לי במהלך הדרך חלק
אשר אמור לחבר בין המעמד לבין הטלווזיה. אני בכלל לא זוכר שהגיע חלק כזה אך כנראה הגיע מן ההגיון ולפי מדריך המשתמש..
יש לי את "בסיס המעמד" אך לא החלק הנחוץ המחבר בינו לטלווזיה הנקרא "גוף המעמד"
מה ניתן לעשות במצב כזה ?
אולי מישהו בעל דגם זה ויוכל "להשאיל" או למכור אם אין לו צורך בכך ?
תודה
תמונות מצורפות מן המדריך משתמש :
אשר אמור לחבר בין המעמד לבין הטלווזיה. אני בכלל לא זוכר שהגיע חלק כזה אך כנראה הגיע מן ההגיון ולפי מדריך המשתמש..
יש לי את "בסיס המעמד" אך לא החלק הנחוץ המחבר בינו לטלווזיה הנקרא "גוף המעמד"
מה ניתן לעשות במצב כזה ?
אולי מישהו בעל דגם זה ויוכל "להשאיל" או למכור אם אין לו צורך בכך ?
תודה
תמונות מצורפות מן המדריך משתמש :