יש פה בעלים של LG 42ld460 ? זקוק לעזרה - התקנת מעמד

  • פותח הנושא פותח הנושא asd1301
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asd1301

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
הטלווזיה היתה תלויה עד היום (3 שנים) על הקיר ואני נאלץ להעבירה לשידה אך אני מבין כי כנראה נאבד לי במהלך הדרך חלק
אשר אמור לחבר בין המעמד לבין הטלווזיה. אני בכלל לא זוכר שהגיע חלק כזה אך כנראה הגיע מן ההגיון ולפי מדריך המשתמש..
יש לי את "בסיס המעמד" אך לא החלק הנחוץ המחבר בינו לטלווזיה הנקרא "גוף המעמד"

מה ניתן לעשות במצב כזה ?
אולי מישהו בעל דגם זה ויוכל "להשאיל" או למכור אם אין לו צורך בכך ?
111.jpg
222.jpg

תודה

תמונות מצורפות מן המדריך משתמש :
 

תמונות מצורפות

  • 111.jpg
    111.jpg
    KB 11.1 · צפיות: 190
  • 222.jpg
    222.jpg
    KB 25.2 · צפיות: 175
מציע לפנות ליבואן.
הוא ימצא לך פתרון מיידי.
 
היבואן ? ח.י ? ניסית פעם לדבר איתם ? :) אז אני ניסיתי . והרבה . הם לא באמת רוצים לעזור שם ותמיד נותנים לבסוף את אותה תשובה "אין באפשרותנו לעזור זה דגם שאינו נתמך יותר" ככה גם בניידים שלהם ועוד ... שנים שאני שומע גם מחבריי את אותן התגובות על היבואן של LG וחבל :( (מוצרים טובים יבואן פחות)
לכל חברה גדולה הרי יש מחסן של חלקים ! הם פשוט מעדיפים לא להתאמץ לעזור למי שקנה דגם מעל 3 4 שנים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור