A amitm5 חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 25/3/11 #1 שלום לכולם! רציתי לדעת מה דעתכם לגבי ה-LCD שאני מעוניין לקנות, ויש לי כמה שאלות: 1) כאשר אני מחבר ב-USB סרט בפורמט MKV אז היא תראה לי כתוביות בעברית בלי בעיה? 2) האם יש ל-LCD יציאה אופטית למערכת במקום לשמוע ברמקולים שלה? תודה לעונים!
שלום לכולם! רציתי לדעת מה דעתכם לגבי ה-LCD שאני מעוניין לקנות, ויש לי כמה שאלות: 1) כאשר אני מחבר ב-USB סרט בפורמט MKV אז היא תראה לי כתוביות בעברית בלי בעיה? 2) האם יש ל-LCD יציאה אופטית למערכת במקום לשמוע ברמקולים שלה? תודה לעונים!
זורו44 אוהב את התחום הודעות 229 מעורבות 0 נקודות 16 25/3/11 #2 1.מה יותר פשוט ללכת לחנות,ולתקוע את הDOK ולבדוק. 2.אין יציאה אופטית או קואקסיאלית.
A amitm5 חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 26/3/11 #4 הסתכלתי באתר העולמי של פיליפס וראיתי קצת יותר בבירור על הדגם: http://www.philips.co.uk/c/televisi...4A37B51DA002C6A2.app102-drp3?t=specifications אז האם הדגם תומך ביציאה אופטית?
הסתכלתי באתר העולמי של פיליפס וראיתי קצת יותר בבירור על הדגם: http://www.philips.co.uk/c/televisi...4A37B51DA002C6A2.app102-drp3?t=specifications אז האם הדגם תומך ביציאה אופטית?
זורו44 אוהב את התחום הודעות 229 מעורבות 0 נקודות 16 26/3/11 #5 לפי האתר העולמי יש יציאת קואקס עבור קולנוע בייתי. בארץ יש שני נותני שרות-רטפון ואלקטרה שמציינים יציאה לאוזניות בלבד,
לפי האתר העולמי יש יציאת קואקס עבור קולנוע בייתי. בארץ יש שני נותני שרות-רטפון ואלקטרה שמציינים יציאה לאוזניות בלבד,