ייעוץ לפני קנייה Philips 37PFL5405 LCD ‏37

  • פותח הנושא פותח הנושא amitm5
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amitm5

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
רציתי לדעת מה דעתכם לגבי ה-LCD שאני מעוניין לקנות, ויש לי כמה שאלות:
1) כאשר אני מחבר ב-USB סרט בפורמט MKV אז היא תראה לי כתוביות בעברית בלי בעיה?
2) האם יש ל-LCD יציאה אופטית למערכת במקום לשמוע ברמקולים שלה?
תודה לעונים!
 

1.מה יותר פשוט ללכת לחנות,ולתקוע את הDOK ולבדוק.
2.אין יציאה אופטית או קואקסיאלית.
 
יש לך את הטלוויזיה? יש לך מידע מפורט?
 
הסתכלתי באתר העולמי של פיליפס וראיתי קצת יותר בבירור על הדגם:
http://www.philips.co.uk/c/televisi...4A37B51DA002C6A2.app102-drp3?t=specifications
אז האם הדגם תומך ביציאה אופטית?
 

לפי האתר העולמי יש יציאת קואקס עבור קולנוע בייתי.
בארץ יש שני נותני שרות-רטפון ואלקטרה שמציינים יציאה לאוזניות בלבד,
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור