טלויזיה LCD מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא JoeLevy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

JoeLevy

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי טלויזיה סמסונג LN-T4061F
היא 1080P
רציתי לדעת אם היא תעבוד בארץ עם ממיר של הוט/יס ?

בתודה מראש
יוסי
 

הבעיה שלא רשום במפרט הטכני אם התדר של ה- HD זה ב50 או ב 60
(אולי יש מישהו שניסה את סמסונג בארץ)
הבעיה של המתח היא שולית לפי דעתי

בתודה
יוסי
 
לא יודע לומר לך, אולי מישהו כאן ניסה ויספר.
נסה גם להתייעץ עם המפיץ / המוכר המקומי או לחפש מידע על זה בגוגל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור