J JoeLevy חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 31/1/08 #1 רכשתי טלויזיה סמסונג LN-T4061F היא 1080P רציתי לדעת אם היא תעבוד בארץ עם ממיר של הוט/יס ? בתודה מראש יוסי
רכשתי טלויזיה סמסונג LN-T4061F היא 1080P רציתי לדעת אם היא תעבוד בארץ עם ממיר של הוט/יס ? בתודה מראש יוסי
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 31/1/08 #2 כאן תמצא חומר למחשבה: http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=1029 http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=865
כאן תמצא חומר למחשבה: http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=1029 http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=865
J JoeLevy חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 1/2/08 #3 הבעיה שלא רשום במפרט הטכני אם התדר של ה- HD זה ב50 או ב 60 (אולי יש מישהו שניסה את סמסונג בארץ) הבעיה של המתח היא שולית לפי דעתי בתודה יוסי
הבעיה שלא רשום במפרט הטכני אם התדר של ה- HD זה ב50 או ב 60 (אולי יש מישהו שניסה את סמסונג בארץ) הבעיה של המתח היא שולית לפי דעתי בתודה יוסי
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 1/2/08 #4 לא יודע לומר לך, אולי מישהו כאן ניסה ויספר. נסה גם להתייעץ עם המפיץ / המוכר המקומי או לחפש מידע על זה בגוגל.
לא יודע לומר לך, אולי מישהו כאן ניסה ויספר. נסה גם להתייעץ עם המפיץ / המוכר המקומי או לחפש מידע על זה בגוגל.