K kislevsk אוהב את התחום הודעות 97 מעורבות 0 נקודות 0 24/8/09 #1 שלום יש ברשותי פיוניר 508XD HDREADY 1368-768 אתמול התקינו לי ממיר HD של יס (מחובר HDMI בשניי הצדדים) מה הרזולוציה שאני אמור לעדכן בממיר 720 או 1080 ??? תודה. נערך לאחרונה ב: 24/8/09
שלום יש ברשותי פיוניר 508XD HDREADY 1368-768 אתמול התקינו לי ממיר HD של יס (מחובר HDMI בשניי הצדדים) מה הרזולוציה שאני אמור לעדכן בממיר 720 או 1080 ??? תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 24/8/09 #2 זה יכול להיות 1080i או 720p, תבדוק מה נראה טוב יותר על המסך שלך, אין כאן כלל ברזל.
K kislevsk אוהב את התחום הודעות 97 מעורבות 0 נקודות 0 25/8/09 #6 לאחר בדיקה אין שום הבדל בין שניי האופציות