טלוויזיה פיוניר 508XD מה צריכה להית הרזולוציה בממיר HD ?

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
יש ברשותי פיוניר 508XD HDREADY 1368-768 אתמול התקינו לי ממיר HD של יס (מחובר HDMI בשניי הצדדים)
מה הרזולוציה שאני אמור לעדכן בממיר 720 או 1080 ???
תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
זה יכול להיות 1080i או 720p, תבדוק מה נראה טוב יותר על המסך שלך, אין כאן כלל ברזל.
 
נשמח לשמוע עדכון.
 

לדעתי 720P ,מדובר במסך HDREADY
 
לאחר בדיקה

אין שום הבדל בין שניי האופציות
 
גם טוב...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור