חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,413
מעורבות
386
נקודות
83
ממיר !!!!
אני מחפש ממיר בתקציב צנוע 4-5000 למשומש 6-7000 לחדש .
היות ונתקלתי במעתה סודיות מחברים בפורום שרכשו ממיר ולא רצו לחלוק אז פתחתי שרשור חפירה משלי.
היתי רוצה את הטוב מ2 העולמות גם ממיר מדויק מפורט ודינאמי כמו שמיחסים לממירי סברה ומצד שני אנלוגי וחלק כמו שמיחסים לr2r.
אני לא יוכל לשמועה הכל בבית לצערי אבל צריך לקבל המלצות,לצמצם אפשרויות , ולקבל רשמים ממוצרים שאני לא מכיר ואפשר גם הפניות ספצפיות למוצר הכל הולך .
מה הציוד כרגע : רמקול thiel cs 7.2 , מגבר אקיופייס p600 שמורץ עכשיו אחרי ריענון קומפלט, מחשב אודיו פנלס מושקע מאוד כך שכרגע סטרימר פחות מעניין.
עד היום לא שמעתי אפילו קובץ די אס די אחד ואני כרגע לא מחובר לטידאל . יש לי טון של מוזיקה שעוד לא הגעתי ל10% ממנה.
כך שאני יכול לחיות בשלום ללא dsd אלה עם משהו ישכנע אותי שזה הדבר הבא.
מעניין אותי עם למישהו יש נסיון עם ממירים סינים מושקעים אך במחיר סביר דוגמת gustard x26 או smsl d1 ודומיהם.
וכמובן מוצרים מקומים חדשים ומשומשים.
אני יודע שהדרישות רבות והתקציב דל אך זה מה יש כרגע בלי אפשרות למתוח את התקציב.
בגדול ממירים בעלי אופי רך וספוגי לא מענינים.
סוחרים ! עם יש מציאות אמיתיות , ווליו פור מאני מעולה מחיר סוף עונה השמח לשמוע.
תודה מראש. אני יודע מפניות של חברים שהעניין לא מעניין רק אותי ויהיו צופים מהצד.
 

חפירת ממירים
נמר תקן את הפתיח
 
ממיר !!!!
אני מחפש ממיר בתקציב צנוע 4-5000 למשומש 6-7000 לחדש .
היות ונתקלתי במעתה סודיות מחברים בפורום שרכשו ממיר ולא רצו לחלוק אז פתחתי שרשור חפירה משלי.
היתי רוצה את הטוב מ2 העולמות גם ממיר מדויק מפורט ודינאמי כמו שמיחסים לממירי סברה ומצד שני אנלוגי וחלק כמו שמיחסים לr2r.
אני לא יוכל לשמועה הכל בבית לצערי אבל צריך לקבל המלצות,לצמצם אפשרויות , ולקבל רשמים ממוצרים שאני לא מכיר ואפשר גם הפניות ספצפיות למוצר הכל הולך .
מה הציוד כרגע : רמקול thiel cs 7.2 , מגבר אקיופייס p600 שמורץ עכשיו אחרי ריענון קומפלט, מחשב אודיו פנלס מושקע מאוד כך שכרגע סטרימר פחות מעניין.
עד היום לא שמעתי אפילו קובץ די אס די אחד ואני כרגע לא מחובר לטידאל . יש לי טון של מוזיקה שעוד לא הגעתי ל10% ממנה.
כך שאני יכול לחיות בשלום ללא dsd אלה עם משהו ישכנע אותי שזה הדבר הבא.
מעניין אותי עם למישהו יש נסיון עם ממירים סינים מושקעים אך במחיר סביר דוגמת gustard x26 או smsl d1 ודומיהם.
וכמובן מוצרים מקומים חדשים ומשומשים.
אני יודע שהדרישות רבות והתקציב דל אך זה מה יש כרגע בלי אפשרות למתוח את התקציב.
בגדול ממירים בעלי אופי רך וספוגי לא מענינים.
סוחרים ! עם יש מציאות אמיתיות , ווליו פור מאני מעולה מחיר סוף עונה השמח לשמוע.
תודה מראש. אני יודע מפניות של חברים שהעניין לא מעניין רק אותי ויהיו צופים מהצד.
http://www.dtown.co.il/articles/4499.html
 
לטעמי ודעתי, אין לו מתחרים גם בסכום גבוה משמעותית,
http://www.dtown.co.il/forum/threads/cec-da5-dac.53222/#post-373435
 

Cec
היה לי נגן שלהם בבית האמת לא נפלתי .
אבל תודה
 
http://www.borderpatrol.net/DAC.htm

נשמע מעניין. מאד

חוץ מזה היה פה בלוחות דאק נחמד מאד של north star
שווה לנסות. יש להם ציוד מעולה במחירים מצחיקים. יחסית
 
מוכר דאק של chord ביקורות מעולות ברשת במסגרת התקציב שלך רוני 0544831215
 

חפרתי קצת על הborderpatfol ממה שהבנתי מדובר בממיר שמעגל ומרכך את הסאונד .
זה לא בשבילי.
בדרך כלל ממירים לא סלחניים מפורטים ומדויקים שמתוכננים טוב עם טרנספורט שבנוי טוב מחשב או סטרימר או.........יעשו את הקסם בשבילי.
ממירים כאילו בדרך כלל יקרים אבל אפשר למצא מוצר שמותח את הגבול של עלות תועלת ופוגע למטרה.
גם בממירים הסינים שבנויים מרכיבים מערביים איחותיים ונראים כמו מכשיר בפי 5 כסף יש כאילה טובים וכאילו שפחות.
זו מטרת החפירה . לטובת כולם ! אז כדימה חוייות אישיות מה החלפתם במה.......
 
חפרתי קצת על הborderpatfol ממה שהבנתי מדובר בממיר שמעגל ומרכך את הסאונד .
זה לא בשבילי.
בדרך כלל ממירים לא סלחניים מפורטים ומדויקים שמתוכננים טוב עם טרנספורט שבנוי טוב מחשב או סטרימר או.........יעשו את הקסם בשבילי.
ממירים כאילו בדרך כלל יקרים אבל אפשר למצא מוצר שמותח את הגבול של עלות תועלת ופוגע למטרה.
גם בממירים הסינים שבנויים מרכיבים מערביים איחותיים ונראים כמו מכשיר בפי 5 כסף יש כאילה טובים וכאילו שפחות.
זו מטרת החפירה . לטובת כולם ! אז כדימה חוייות אישיות מה החלפתם במה.......
לפי התיאור הזה נראה שהממיר של benchmark יתאים לך.
https://www.stereophile.com/content/benchmark-dac3-hgc-da-preamplifier-headphone-amplifier
 

נערך לאחרונה ב:
נסה להשיג chord ביד 2, קשה להתחרות בהם.
 
ה Benchmark החדש וה PS Audio DirectStream DAC
כנראה דומים מאוד- מאוד. הסוקר השווה ראש בראש, הזמין מאזינים נוספים להשוות ראש בראש ( כולל מוזיקאים), ואף אחד לא הצליח לשמוע הבדלים.
אז יש לך עוד מכשיר שתוכל לבדוק.
 

גם הפי אס אודיו לצערי חורג מהתחום .
 
נראה לי שהממיר שבביקורת של נמר עונה בדיוק לצרכיך...
 
חברים ממיר זה אחד הרכיבים החשובים במערכת !!
לא משנה איזה רמקול ומגבר עם המקור לא טוב הכל מתחרבש.
היות ובשלב זה התקציב דל אני מתכונן לסחוט את הלימון הזה עד הסוף.
אז קדימה רשמים השוואות המלצות .
אין בפורום הרבה אחורה שום שירשור רציני על ממירים !
אז זה יהיה אחד שרף המחיר שלי הוא סביב 7000 שח חדש ,הינו אפשרות לתשלומים ובערך חצי למשומש.
משהו שכרגע מושך אותי זה הgustard x26 שאחיו הקודם הx20 קצר תשבוחות ואפילו מול היגזיל של סטילץ.

https://m.shenzhenaudio.com/gustard-dac-x26-dual-es9038pro-dsp-pll-native-balanced-decoder.html
 

חברים ממיר זה אחד הרכיבים החשובים במערכת !!
לא משנה איזה רמקול ומגבר עם המקור לא טוב הכל מתחרבש.

אם זה מה שאתה חושב, מציע לך לא לקנות שום ממיר כרגע, ולהמתין שיהיה תקציב לממיר שאתה באמת תאהב!!

היות ובשלב זה התקציב דל אני מתכונן לסחוט את הלימון הזה עד הסוף.
אז קדימה רשמים השוואות המלצות .
אין בפורום הרבה אחורה שום שירשור רציני על ממירים !
אז זה יהיה אחד שרף המחיר שלי הוא סביב 7000 שח חדש ,הינו אפשרות לתשלומים ובערך חצי למשומש.
משהו שכרגע מושך אותי זה הgustard x26 שאחיו הקודם הx20 קצר תשבוחות ואפילו מול היגזיל של סטילץ.

https://m.shenzhenaudio.com/gustard-dac-x26-dual-es9038pro-dsp-pll-native-balanced-decoder.html
 
תודה על ההמלצה .
היתי יכול להסכים איתך עם היה צפי.
כרגע יש לי 5 ילדם מתוכם 3 מתבגרות ובית ענק לתחזק.
אני מאמין שבמיוחד בתחום הממירים ההבדל בין ממיר טוב שעולה 2000 $ לממיר ב6-7000 $ הוא זניח.
ישבו אצלי ממירים שעלו 30 אלף שח חדש בני 5-6 שנים ואודיו ג'י די שעלה 1500 דולר (7 אלף שח בארץ).
ההבדלים היו במיוחד באופי . לא הרגשתי שנסחט מהם איזה קסם אודיופילי בגלל פי 4 במחיר.
על ממירי אולטרה היי אנד אין מה לדבר לדבר בשלב זה של החיים.
בתחום מחיר הזה יש ממירים שבנויים דיי טוב אני מנסה להפריד את המוץ מהתבן.
 
Lumin D2
 

שמעתי את ה dac 2 שלהם אבל רק על סט אפ אחד. היה נשמע מאוד מאוד מפורט עם דגש מסויים בגבוהים ובנמוכים, לעומת מיד רזה יחסית למה שאני אוהב, זה היה סט אפ לא סטנדרטי, רמקולים בלי תיבה. לא יודע מה לשייך למה.
יש ביקורות.,
ה dac 3 מיד שניה שראית, מכירתו הוקפאה, גם התעניינתי לרכישה כשפורסם.


נכון
הוא ברשימה ! שמעתה אותו יש רשמים ?
מי היבואן ?
נדמה לי שראיתי כזה הלוחות אבל כרגע לא מוצא אותו.
חדש לדעתי קצת חורג מהתקציב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור