חיבור SCARLET לחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא omriykl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אין תקן כזה 768p, אבל צריכה להיות לך אפשרות ל- 1366X768 או 1360X768

ואכן יש אפשרות, אבל הבעיה היא שברגע שאני משנה לרזולציות הנ"ל זה כאילו לא תקן HD יותר ואז המסך לא מאפשר לי להתשמש ב- JUST SCAN. אני באמת כבר לא יודע מה לעשות, למה זה קורה??
 
לא יודע לומר לך... אם היתה לי אפשרות, הייתי בודק עם כרטיס מסך אחר, לוודא שזה קשור לכרטיס ולא למסך.
 

יש לי אפשרות האמת, אני אנסה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור