O omriykl חבר אתר הודעות 38 מעורבות 0 נקודות 0 26/3/09 #21 נכתב ע"י liorkoren: אין תקן כזה 768p, אבל צריכה להיות לך אפשרות ל- 1366X768 או 1360X768 לחץ כדי להרחיב... ואכן יש אפשרות, אבל הבעיה היא שברגע שאני משנה לרזולציות הנ"ל זה כאילו לא תקן HD יותר ואז המסך לא מאפשר לי להתשמש ב- JUST SCAN. אני באמת כבר לא יודע מה לעשות, למה זה קורה??
נכתב ע"י liorkoren: אין תקן כזה 768p, אבל צריכה להיות לך אפשרות ל- 1366X768 או 1360X768 לחץ כדי להרחיב... ואכן יש אפשרות, אבל הבעיה היא שברגע שאני משנה לרזולציות הנ"ל זה כאילו לא תקן HD יותר ואז המסך לא מאפשר לי להתשמש ב- JUST SCAN. אני באמת כבר לא יודע מה לעשות, למה זה קורה??
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/3/09 #22 לא יודע לומר לך... אם היתה לי אפשרות, הייתי בודק עם כרטיס מסך אחר, לוודא שזה קשור לכרטיס ולא למסך.
O omriykl חבר אתר הודעות 38 מעורבות 0 נקודות 0 27/3/09 #24 מצאתי את הדיון הזה: http://www.dtown.co.il/forum/5235-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91-32lg60ur-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%94%D7%92%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA.html ובו מתוארת בדיוק הבעיה שלי עם בדיוק אותו מסך שיש לי (כשאני משנה ל- 1360 על 768 האופציה ל- JUST SCAN נעלמת) הבעיה היא במסך, מה ניתן לעשות? נערך לאחרונה ב: 27/3/09
מצאתי את הדיון הזה: http://www.dtown.co.il/forum/5235-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91-32lg60ur-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%94%D7%92%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA.html ובו מתוארת בדיוק הבעיה שלי עם בדיוק אותו מסך שיש לי (כשאני משנה ל- 1360 על 768 האופציה ל- JUST SCAN נעלמת) הבעיה היא במסך, מה ניתן לעשות?