LCD חיבור 8408 למחשב נייד בן 3 ול-DTT

  • פותח הנושא פותח הנושא taninanak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

taninanak

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
היי, אחרי חיפושים רבים וקריאת מאמרים פוסטים רבים מהפורום, (אגב, גילית את הפורום רק בשבוע שעבר והוא מצויין!), התחדשתי אתמול ב PFL8404, שאמורה להגיע במהלך השבוע.
בשלב הראשון אני רוצה לחבר אותה למחשב הנייד ולערוצי החינם בשידור ה-DTT.

למחשב יש רק יציאות S-VIDEO ו-VGA. מה עדיף לסרטים/משחקים? האם יש צורך במתאם כלשהו שיעביר את זה ל-HDMI?

האם אני צריך אנטנה חיצונית לקליטת השידורים? (הבנתי שיש מקלט פנימי בטלביזיה)

תודה,
 

ראשית, תתחדש.
את המחשב, תחבר דרך חיבור VGA, איכותו גבוהה בהרבה ביחס ל- S-VIDEO שכלל אינו מעביר HD.

לגבי שידורי DTT, כל מה שאתה זקוק לו הוא אנטנה חיצונית פשוטה, אבל איכות הקליטה תהיה תלויה בעוצמת האות באיזור מגוריך.
 
ראשית, תתחדש.
את המחשב, תחבר דרך חיבור VGA, איכותו גבוהה בהרבה ביחס ל- S-VIDEO שכלל אינו מעביר HD.

לגבי שידורי DTT, כל מה שאתה זקוק לו הוא אנטנה חיצונית פשוטה, אבל איכות הקליטה תהיה תלויה בעוצמת האות באיזור מגוריך.

המקלט הפנימי שלה עובד בארץ?(אחרי אנטנה) ?
 
בהחלט, ציינתי את זה בביקורת על פיליפס 8404
יש לה טיונר אנלוגי + דיגיטלי.
 

המקלט עובד, רשות השידור לא..

היום היתה כתבה ב ynet על כך שאין קליטת שידורים דיגיטליים בתל אביב, אז אולי המקלט עובד, אבל זה לא יעזור לי (אני גר בתל אביב ) (sad)
 
אני מעריך שזה ענין של זמן, אמורים להוסיף משדרים באזור.
אפשר להעזר בינתיים באנטנה אקטיבית.
 
בהחלט, ציינתי את זה בביקורת על פיליפס 8404
יש לה טיונר אנלוגי + דיגיטלי.

זה רק בסדרה 8 או גם ב 5 ו-7 ?
 

DVB-T קיים גם בסדרות 5 ו- 7
 
שאלה נוספת

היי ליאור,
רק עכשיו שמתי לב שהרזולוציה המקסימלית שהמחשב שלי תומך בה היא 768X1024, האם זה אומר שבחיבור מחשב לטלוויזיה לסרט/משחק התמונה לא תהיה על כל המסך? האם ניתן לחבר כרטיס מסך חיצוני או שאני חייב סטרימר?
(המחשב הוא IBM R52)

תודה,
 
השאלה היא האם מדובר ברזולוציה מקסימלית של מסך המחשב או רזולוציה מקסימלית שכרטיס המסך מסוגל להציג?
בכל מקרה, המחשב שלך לא ממש יצליח להריץ משחקים מורכבים ברזולוציית 1920X1080, הוא חלש מדי.
 

היי ליאור,
רק עכשיו שמתי לב שהרזולוציה המקסימלית שהמחשב שלי תומך בה היא 768X1024, האם זה אומר שבחיבור מחשב לטלוויזיה לסרט/משחק התמונה לא תהיה על כל המסך? האם ניתן לחבר כרטיס מסך חיצוני או שאני חייב סטרימר?
(המחשב הוא IBM R52)

תודה,

במחשב הנייד אצלי גם כן הרזלוצייה המקסימלת הינה אותה רזלוציה שיש לך אבל זה הרזלוצייה המקסימלית של מסך המחשב . כשחיברתי לטליוויזיה היה אפשר להגדיר רזלוצייה עד 1600X1200 ויש לי כרטיס מסך פשוט ביותר בנייד INTEL GMA945
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור