LCD חיבור ממיר יס מקס טוטאל

  • פותח הנושא פותח הנושא stiven
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stiven

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

במידה וברשותי מסך HD READY, מהי צורת החיבור האופטימלית, כך שתתקבל האיכות הטובה ביותר האפשרית בחיבור לממיר יס מקס טוטאל?

יש גם DVD מקליט, באיזו צורה יש לחברו לממיר?

תודה
 

נערך לאחרונה ב:
זה שיש לך מסך HD READY זה לא אומר לנו כלום...

מציע לך לצלם את הפאנל האחורי של כל המכשירים ואז יהיה ניתן לצייר לך סכמת חיבורים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור