S stiven חבר אתר הודעות 15 מעורבות 0 נקודות 0 19/11/11 #1 שלום, במידה וברשותי מסך HD READY, מהי צורת החיבור האופטימלית, כך שתתקבל האיכות הטובה ביותר האפשרית בחיבור לממיר יס מקס טוטאל? יש גם DVD מקליט, באיזו צורה יש לחברו לממיר? תודה נערך לאחרונה ב: 19/11/11
שלום, במידה וברשותי מסך HD READY, מהי צורת החיבור האופטימלית, כך שתתקבל האיכות הטובה ביותר האפשרית בחיבור לממיר יס מקס טוטאל? יש גם DVD מקליט, באיזו צורה יש לחברו לממיר? תודה
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 17/12/11 #3 זה שיש לך מסך HD READY זה לא אומר לנו כלום... מציע לך לצלם את הפאנל האחורי של כל המכשירים ואז יהיה ניתן לצייר לך סכמת חיבורים.
זה שיש לך מסך HD READY זה לא אומר לנו כלום... מציע לך לצלם את הפאנל האחורי של כל המכשירים ואז יהיה ניתן לצייר לך סכמת חיבורים.