לאחר קריאה של הכתבה בנושא חיבור ממירי יס והוט לטלויזיות LCD יש לי שאלה נוספת.
בכתבה מציינים שהחיבור הטוב ביותר הוא חיבור סקארט בתצורת RGB. ע"פ מה שהבנתי חיבור כזה יכול להתבצע רק של-LCD יש גם כן חיבור סקארט. האם חיבור סקארט בממיר אל חיבור RGB בטלויזיה אינו איכותי באותה מידה (ללא הצורך בקופסת הממיר המוצגת בכתבה)?
אם אני לא טועה ישנו כבל של פיליפס שמצידו האחד הוא סקארט ובצידו השני RGB
אשמח לעזרה בנושא.
בכתבה מציינים שהחיבור הטוב ביותר הוא חיבור סקארט בתצורת RGB. ע"פ מה שהבנתי חיבור כזה יכול להתבצע רק של-LCD יש גם כן חיבור סקארט. האם חיבור סקארט בממיר אל חיבור RGB בטלויזיה אינו איכותי באותה מידה (ללא הצורך בקופסת הממיר המוצגת בכתבה)?
אם אני לא טועה ישנו כבל של פיליפס שמצידו האחד הוא סקארט ובצידו השני RGB
אשמח לעזרה בנושא.