חיבור ממיר יס ל-LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא mckoko
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mckoko

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר קריאה של הכתבה בנושא חיבור ממירי יס והוט לטלויזיות LCD יש לי שאלה נוספת.
בכתבה מציינים שהחיבור הטוב ביותר הוא חיבור סקארט בתצורת RGB. ע"פ מה שהבנתי חיבור כזה יכול להתבצע רק של-LCD יש גם כן חיבור סקארט. האם חיבור סקארט בממיר אל חיבור RGB בטלויזיה אינו איכותי באותה מידה (ללא הצורך בקופסת הממיר המוצגת בכתבה)?
אם אני לא טועה ישנו כבל של פיליפס שמצידו האחד הוא סקארט ובצידו השני RGB

אשמח לעזרה בנושא.
 

האם אתה מתכוון לכבל סקארט שבצידו השני ארבעה כבלי RCA (מעביר RGB בתצורת RCA) או הכוונה לחיבור VGA שמיועד למחשב?
 
יש לך קישור לכבל המדובר?
 
אני לא מוצא עכשיו קישור לכבל של פיליפס

אבל זה בגדול סוג הכבל שאני מדבר עליו.
 

תמונות מצורפות

  • scart rgb.jpg
    scart rgb.jpg
    KB 64.7 · צפיות: 491
בחו"ל סקארט אל קומפוננט (שלושה RCA בצבעי אדום ירק כחול) מכונה לעיתים RGB, אבל לא מתאים לטלויזות בארץ, כאן תצטרך טרנסקודר.
יש מספר קטן של מסכים שיודע לקבל RGB דרך מספר כבלי RCA, למשל פלזמות פנסוניק בסדרת מוניטור PH, וגם שם יש צורך בהזמנת מודול RGB - RCA יעודי.
 
סקארט אל סקארט יתן לך איכות מעולה כי הוא גם יוצר השתלטות על השידור מבחינת הממיר כך שזה לא יצור הרבה תקלות אפשר גם סקארט בננות שלא יצור השתלטות אבל יסר\ק את אותה איכות
 
בקיצור... חיבור סקארט ל-S-VIDEO הוא הכי נפוץ והכי זול
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור