שלום חברים,
במסך שלי (SAMSUNG C430) יש 2 כניסות HDMI:
1. HDMI - DVI
2. HDMI
כשחיברתי תממיר של הוט לכניסה 2 (HDMI) לא שמעתי סאונד בטלויזיה.
הבעיה נפתרה רק כשחיברתי תממיר לכניסה 1 במסך (HDMI - DVI).
האם זה משנה? האם יש הבדלים באיכות התמונה?
מדוע לא שמעתי סאונד כשהשתמשתי בכניסה 2? קראתי בחוברת של המסך שאם הממיר אינו תומך ב HDMI 1.3 יכולות להיות תופעות מוזרות כגון אי שמיעת סאונד. האם יכול להיות שהממיר שלי לא תומך ב HDMI 1.3? נציגה של הוט אגב אמרה לי שזה לא יכול להיות...
תודה מראש,
ארז
במסך שלי (SAMSUNG C430) יש 2 כניסות HDMI:
1. HDMI - DVI
2. HDMI
כשחיברתי תממיר של הוט לכניסה 2 (HDMI) לא שמעתי סאונד בטלויזיה.
הבעיה נפתרה רק כשחיברתי תממיר לכניסה 1 במסך (HDMI - DVI).
האם זה משנה? האם יש הבדלים באיכות התמונה?
מדוע לא שמעתי סאונד כשהשתמשתי בכניסה 2? קראתי בחוברת של המסך שאם הממיר אינו תומך ב HDMI 1.3 יכולות להיות תופעות מוזרות כגון אי שמיעת סאונד. האם יכול להיות שהממיר שלי לא תומך ב HDMI 1.3? נציגה של הוט אגב אמרה לי שזה לא יכול להיות...
תודה מראש,
ארז