LCD או פלזמה חיבור ממיר הוט HD לפלזמה ב HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא erezma
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erezma

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,

במסך שלי (SAMSUNG C430) יש 2 כניסות HDMI:
1. HDMI - DVI
2. HDMI

כשחיברתי תממיר של הוט לכניסה 2 (HDMI) לא שמעתי סאונד בטלויזיה.
הבעיה נפתרה רק כשחיברתי תממיר לכניסה 1 במסך (HDMI - DVI).

האם זה משנה? האם יש הבדלים באיכות התמונה?
מדוע לא שמעתי סאונד כשהשתמשתי בכניסה 2? קראתי בחוברת של המסך שאם הממיר אינו תומך ב HDMI 1.3 יכולות להיות תופעות מוזרות כגון אי שמיעת סאונד. האם יכול להיות שהממיר שלי לא תומך ב HDMI 1.3? נציגה של הוט אגב אמרה לי שזה לא יכול להיות...

תודה מראש,
ארז
 

אין הבדלים באיכות התמונה.
האם הגדרת בממיר שיצא סטריאו בלבד ולא 5.1 דרך HDMI ?
 
בממיר שיש ברשותי יש רק אופציה לסטריאו או מונו. לא קיימת אופציה ל5.1

אז מה ההבדל בין 2 היציאות? אם ארצה לחבר מחשב לא אוכל לעשות זאת? כי יציאת ה HDMI-DVI תפוסה ע"י הממיר???
 
תבטל הוצאת דולבי דיגיטל דרך HDMI
אם למחשב שלך יש יציאת HDMI, תוכל לחבר אותו דרך כניסות נוספות במסך.
 

האם זה משנה? האם יש הבדלים באיכות התמונה?
אין שום הבדלים בתמונה לפחות לא הבדלים שתרגיש...
יכול להיות שהממיר שלי לא תומך ב HDMI 1.3
לא יכול להיות דבר כזה לעולם כיום התקן חיבור כדי לשדר HD דורש כבל HDMI
וחיבור HDMI ולכן במימיר HD חייב להיות את החיבור HDMI 1.3
אתה קיבלתה כבל שרכשתה תמימיר? או שזה כבל שרכשתה באופן עצמי?
 
כבל שרכשתי באופן עצמי
 
אז תחבר עם הכבל HDMI שרכשתה...
זה לא אמור להבא בעיה כלשהיא..
 

לא יודע אם זה המקרה אבל חשוב להבין ש DVI בד"כ זה ללא AUDIO
האם אתה משתמש במתאם HDMI-DVI או שהמחבר בטלויזיה זה מחבר מסוג DVI אז לא יהיה AUDIO
מבחינת איכות תמונה, DVI ו HDMI זהים.
מי שלא יודע , מחבר DVI זה מחבר גדול יותר פיזית ממחבר HDMI
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3610940,00.html
כתב ידידנו ליאור קורן
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור