חברים שלום,
אני יודע שנשאלו מס' שאלות בעניין אולם טרם הבנתי עד הסוף ברשותכם מס' שאלות:
1. האם חיבור dvi-hdmi בין המחשב לטלויזיה נותן את אותו איכות כמו שצורבים אתא אותו הסרט על דיסק ומנגנים אותו ב- DVD?
2. האם יש השפעה על אורך הכבל (המרחק בין המחשב לטלויזיה הוא 6 מטר)?
3. האם יש צורך להגדיר משהו בטלויזיה או במחשב לצורך כך?
4. בנושא האודיו - להיכן אני מחבר אות בטלויזיה אם אני מחבר את הכבל ל- hdmi?
5. האם ניתן לקנות כבל מהמחשב (בננה קטנה) לטלויזיה rca גדול יותר?
6. האם מישהו מכיר חנויות מומלצות?
תודה מראש לעוזרים.
אני יודע שנשאלו מס' שאלות בעניין אולם טרם הבנתי עד הסוף ברשותכם מס' שאלות:
1. האם חיבור dvi-hdmi בין המחשב לטלויזיה נותן את אותו איכות כמו שצורבים אתא אותו הסרט על דיסק ומנגנים אותו ב- DVD?
2. האם יש השפעה על אורך הכבל (המרחק בין המחשב לטלויזיה הוא 6 מטר)?
3. האם יש צורך להגדיר משהו בטלויזיה או במחשב לצורך כך?
4. בנושא האודיו - להיכן אני מחבר אות בטלויזיה אם אני מחבר את הכבל ל- hdmi?
5. האם ניתן לקנות כבל מהמחשב (בננה קטנה) לטלויזיה rca גדול יותר?
6. האם מישהו מכיר חנויות מומלצות?
תודה מראש לעוזרים.