חיבור מחשב ל-lcd, תודה מראש לעוזרים

  • פותח הנושא פותח הנושא yuvalonim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuvalonim

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
0
חברים שלום,

אני יודע שנשאלו מס' שאלות בעניין אולם טרם הבנתי עד הסוף ברשותכם מס' שאלות:
1. האם חיבור dvi-hdmi בין המחשב לטלויזיה נותן את אותו איכות כמו שצורבים אתא אותו הסרט על דיסק ומנגנים אותו ב- DVD?
2. האם יש השפעה על אורך הכבל (המרחק בין המחשב לטלויזיה הוא 6 מטר)?
3. האם יש צורך להגדיר משהו בטלויזיה או במחשב לצורך כך?
4. בנושא האודיו - להיכן אני מחבר אות בטלויזיה אם אני מחבר את הכבל ל- hdmi?
5. האם ניתן לקנות כבל מהמחשב (בננה קטנה) לטלויזיה rca גדול יותר?
6. האם מישהו מכיר חנויות מומלצות?

תודה מראש לעוזרים.
 

1. קשה לומר כי זה תלוי באיזו תוכנה במחשב תנגן אותו ומהי איכותו של נגן ה- DVD.
למחשב יש יתרון - במקרה והוא מספיק חזק לכך, תוכל לנגן ממנו סרטי HD, מה ש נגן DVD לא מסוגל לעשות.
2. יש השפעה במרחק כזה, רצוי כבל איכותי.
3. במחשב יש להגדיר את הרזולוציה המתאימה של המסך.
4. מוציא מיציאת הקול של כרטיס קול במחשב לכניסת אודיו בטלוויזיה (זה שונה בכל דגם).
5. חנויות אלקטרוניקה, כמו אדר בחשמונאים ת"א, או חנויות בשדרות הר ציון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור