B bmnir חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 25/5/09 #1 שלום, קניתי 6 מסכי LCD 42 ניסיתי לחבר את כולם למחשב אחד בו הכנסתי 3 כרטיסי מסך pci express בעלי 2 יציאות DVI כל אחד. נתקלתי בקשיים של משאבי מחשב. האם אתם מכירים אפשרות לחבר מחשב אחד לכמות זו של מסכים ? תודה, ניב
שלום, קניתי 6 מסכי LCD 42 ניסיתי לחבר את כולם למחשב אחד בו הכנסתי 3 כרטיסי מסך pci express בעלי 2 יציאות DVI כל אחד. נתקלתי בקשיים של משאבי מחשב. האם אתם מכירים אפשרות לחבר מחשב אחד לכמות זו של מסכים ? תודה, ניב
Roi232 אוהב את התחום הודעות 277 מעורבות 0 נקודות 16 25/5/09 #2 אם אני לא טועה אתה תצטרך מרכזיית HDMI לכמות כזאת של מסכים. נחכה לתשובת המומחים.
R RoieK חבר אתר הודעות 43 מעורבות 0 נקודות 0 25/5/09 #3 רגע.. אתה רוצה שהתמונה של המחשב תתחלק בין כל המסכים? ולעבוד איתם בו זמנית? או שאתה רוצה כל פעם להשתמש במסך אחר?
רגע.. אתה רוצה שהתמונה של המחשב תתחלק בין כל המסכים? ולעבוד איתם בו זמנית? או שאתה רוצה כל פעם להשתמש במסך אחר?
Roi232 אוהב את התחום הודעות 277 מעורבות 0 נקודות 16 25/5/09 #4 את שתי האפשרויות מבצעים בד"כ ע"י מרכזת חיצונית או מכשור מקצועי אחר.