LCD חיבור מחשב ליותר ממך LCD אחד

  • פותח הנושא פותח הנושא bmnir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bmnir

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

קניתי 6 מסכי LCD 42 ניסיתי לחבר את כולם למחשב אחד בו הכנסתי 3 כרטיסי מסך pci express בעלי 2 יציאות DVI כל אחד. נתקלתי בקשיים של משאבי מחשב. האם אתם מכירים אפשרות לחבר מחשב אחד לכמות זו של מסכים ?

תודה,
ניב
 

אם אני לא טועה אתה תצטרך מרכזיית HDMI לכמות כזאת של מסכים. נחכה לתשובת המומחים.
 
רגע..
אתה רוצה שהתמונה של המחשב תתחלק בין כל המסכים? ולעבוד איתם בו זמנית? או שאתה
רוצה כל פעם להשתמש במסך אחר?
 
את שתי האפשרויות מבצעים בד"כ ע"י מרכזת חיצונית או מכשור מקצועי אחר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור