LCD חיבור לפטופ למסך טלוויזיה (נערך)


עדי ויגדר

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם אני צריך עזרה דחופה
אני מנסה לחבר לפטופ למסך טלויזיה שיש לי מסוג haier
חיברתי כבל vga מהמחשב למסך ולא רואים כלום !!!
מה צריך לעשות ???הגדרות במחשב ??

תודה לכולם
 

הכותרת שלך לא ממש אינפורמטיבית.
על כל פנים ניסית לשחק עם הSOURCE בשלט למצוא את הערוץ המתאים?
 
במחשב תלחץ WIN+P ואז תבחר במצב הרצוי


בטלויזיה חפש את הערוץ הנכון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור