ע עדי ויגדר חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 4/4/14 #1 שלום לכולם אני צריך עזרה דחופה אני מנסה לחבר לפטופ למסך טלויזיה שיש לי מסוג haier חיברתי כבל vga מהמחשב למסך ולא רואים כלום !!! מה צריך לעשות ???הגדרות במחשב ?? תודה לכולם
שלום לכולם אני צריך עזרה דחופה אני מנסה לחבר לפטופ למסך טלויזיה שיש לי מסוג haier חיברתי כבל vga מהמחשב למסך ולא רואים כלום !!! מה צריך לעשות ???הגדרות במחשב ?? תודה לכולם
P Psy חבר אתר הודעות 47 מעורבות 0 נקודות 6 5/4/14 #2 הכותרת שלך לא ממש אינפורמטיבית. על כל פנים ניסית לשחק עם הSOURCE בשלט למצוא את הערוץ המתאים?
avilavi אוהב את התחום הודעות 307 מעורבות 4 נקודות 18 5/4/14 #3 במחשב תלחץ WIN+P ואז תבחר במצב הרצוי בטלויזיה חפש את הערוץ הנכון