שלום
ברשותי הטלוויזיה של פיליפס אבלייט 42״ ואני רוצה לחבר אלי. את המחשב
יש לי מחשב ניידAcer אך ללא יציאת hdmi . יש לי במחשב יציאת VGA אבל בטלוויזיה חיבור ה VGA
איננו נגיש כי הטלוויזיה תלויה בצמוד לקיר ואני לא יכול להוריד אותה או לפתוח את הברגים.
שאלתי היא
האם ניתן לחבר את המחשב באמצעות USB שקיים בטללויזיה או באמצעות ממיר VGA-hdmi אם אכן קיים כזה?
תודה!
ברשותי הטלוויזיה של פיליפס אבלייט 42״ ואני רוצה לחבר אלי. את המחשב
יש לי מחשב ניידAcer אך ללא יציאת hdmi . יש לי במחשב יציאת VGA אבל בטלוויזיה חיבור ה VGA
איננו נגיש כי הטלוויזיה תלויה בצמוד לקיר ואני לא יכול להוריד אותה או לפתוח את הברגים.
שאלתי היא
האם ניתן לחבר את המחשב באמצעות USB שקיים בטללויזיה או באמצעות ממיר VGA-hdmi אם אכן קיים כזה?
תודה!