חיבור לטלוויזית Phillips ambalight

  • פותח הנושא פותח הנושא danga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danga

אוהב את התחום
הודעות
281
מעורבות
0
נקודות
16
שלום
ברשותי הטלוויזיה של פיליפס אבלייט 42״ ואני רוצה לחבר אלי. את המחשב
יש לי מחשב ניידAcer אך ללא יציאת hdmi . יש לי במחשב יציאת VGA אבל בטלוויזיה חיבור ה VGA
איננו נגיש כי הטלוויזיה תלויה בצמוד לקיר ואני לא יכול להוריד אותה או לפתוח את הברגים.

שאלתי היא
האם ניתן לחבר את המחשב באמצעות USB שקיים בטללויזיה או באמצעות ממיר VGA-hdmi אם אכן קיים כזה?

תודה! 
 

אם אתה לא יכול להזיז לבד את המסך, תזמין בעל מקצוע שיעשה את זה עבורך, אלא אם כן המסך נעול בצורה כלשהי ויש צורך בפריצה.
אין כבל VGA-HDMI אלא רק ממיר אקטיבי שעולה כמה מאות שקלים. דרך USB לא ניתן לחבר את המחשב...

בנוסף לVGA אתה צריך גם כבל PL3.5 לחיבור אודיו (אופציונלי).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור