חיבור כבלים QED XT25 עם בננות לרסיבר .. רוצה לדעת אם אפסו הסיכויים ..


משה הקיפוד

אוהב את התחום
הודעות
57
מעורבות
3
נקודות
8
שלום!

אחרי כמה שנים טובות עם הרמקול המדפי החובבני שלי החלטתי לקנות רמקולים קצת יותר רציניים..
רכשתי כבלים של QED בהתאם בכדי לקבל תוצאה איכותית .. והם פשוט מסרבים להיכנס לרסיבר שלי (Onkyo TX 8250)

הוצאתי את הפקקים, ניסיתי לדחוף לבפנים את הכבל.. אבל כלום. הם בקוטר של 4 מילימטר ויש להם כמו פס זהב בולט החוצה.. (אני מבין שזה עיצוב שנועד למטרה מסוימת אבל הוא פשוט מונע מהבננה להיכנס - זה נכנס רק קצת וכשאני מנסה להדק את החיבור הכבל נופל ויוצא) כשאני מוזיז את הכבלים הם משמעים צליל מסוים בגלל הפס הזהוב הזה שנראה כאילו הוא מרשרש בתוך הבננה... משהו הזוי.

למען האמת זו פעם ראשונה שאני מנסה לחבר עם בננות, עד היום עבדתי עם כבל חשוף.
בקיצור, מה לעשות עכשיו? שילמתי על זה הון (490 שקל) לשתי כבלים של 2 מטר. יש תקווה להכניס את זה איכשהו? אולי אני עושה משהו לא בסדר? ואם אני עושה הכל טוב והבעיה היא לא בדרך שאני מנסה, אז מה לעשות מכאן? לרכוש חדש בלי בננות? לחתוך את הקיים? לא יודע מה לעשות..

אודה לעזרתכם !!
 

ידידי, האם אתה מנסה להכניס את הבננה לאותו מקום של הכבל החשוף?
 
לא. ותשמע.. אבל נס...
החלטתי לדחוף את זה ממש חזק וזה אשכרה נכנס אחרי שעות שאני לא מצליח. אבל.. למען האמת כנראה לא הפעלתי מספיק כוח בהתחלה כי פחדתי להרוס את הכבל.. מרגע שהבנתי שזה או שאני מפעיל כוח או שאני מפסיד .. ניצחתי. מה שנקרא תמיד אפשר לעשות יותר מאמץ.. זה כמו שאתה מחפש משהו ולא מוצא ואז מתעצבן מחליט לחפש באמת ומוצא. יגעת ומצאת תאמין. טוב תודה בכל אופן על הרצון לעזור.. יותר מאוחר נשמע איך הרמקולים נשמעים.

אני רק מקווה שאני לא אצטרך להפעיל אותו כוח גם על רמקולים...

אגב, איתם אני עושה אותה פעולה? מוציא את הפקקים? כי שם זה נראלי קצת אחרת.. (יש לו גשר לרמקול הזה.. אני מכניס לעליונים נכון?)
 
אמור להיות אטתו דבר אם זה בננות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור